• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • 26maj2007

Vi har valt två solosånger och två psalmer, vi tycker det är lagom.

• fru till pingst

Hallå!
    Jag undrar vad ni har köpt för presenter till dom som hjälpt er???
    vi kan inte komma på nåt att köpa....

• 26maj2007

jag tror att vi kommer att bjuda hem våra föräldrar, bestman, tärna och toastmaster/madame på middag och så kommer de att få varsin fin flaska vin.

• daydreamerinlove

god morgon, god morgon...
    bara 19 dagar kvar idag. OM det är någon som inte har koll. *fniss

äntligen, har fångat prästen o han kommer hem till oss på tisdag 15 maj. hjäääälpppp... måste städa och vänja mig av med att svära- uppfostra barnen till att tala när de blir tilltalade och... och... och... ja, jo.... slappna av ;)
    strunt samma, vi ska ju förtfarande bara pressa fram det där lilla ordet: ja. här tar vi varandra för dem vi är. *ler

väntar fortfarande på ballongprov... snart e posten här. hoppas jag.
    måste tillägga att det är bra presenter 26maj2007; där alla får ut lite av kakan. visst blir det lite roligare så. man vill ju gärna dra ut dagen lite, annars går den över så fort.
    aerobicsbruden; vi har faktiskt 3 sånger och två psalmer. av den enkla sanningen att vi gärna vill dra ut lite på stunden samt att det är så vackert. gäller att passa på. *s
    ha en bra dag alla // e-l

• BolinderBrud

Skulle så gärna vilja vara med i er tråd så här i sluttampen av planeringen! Läser ikapp lite först och hoppar in här sedan:)

• AnniePannie

Idag ringde prästen äntligen (har inte lyckats få tag på henne) och hon lät verkligen supertrevlig och nästan lika exalterad över bröllopet som jag haha. På lördag ska vi till kyrkan och pratas, känns så kul :D

Hur går det med nerverna tjejer? Jag är stört förvånad över mig själv, trodde jag skulle vra en riktig bridezilla vid det här laget men inte än iallafall ;)

• daydreamerinlove

BolinderBrud; välkommen :)

• daydreamerinlove

måste ju få berätta att jag hittat "min" kajalpenna och relativt kyssäkert läppstift. känns skönt faktiskt :)

• EmmaStina

Har också äntligen fått tag i prästen. Vi ska ses onsdag den 16 i kyrkan.

Har fortfarande ca 40 st servettringar kvar att göra... Har dragit lite på det för det är så pilligt. Men fint blir det !

Nervös!? Ja, det kommer o går. Hur är det för er andra?
    Tror att det är först nu jag verkligen, verkligen fattar. Herregud, vi ska bli man o fru, leva tillsammans i nöd o lust resten av våra liv.
    Det är stort!!!

• 26maj2007

Min ring är äntligen klar!!

tyvärr har jag ingen bra bild. här är en bild som är tagen med mobilen.

ringen blev mycket bättre än jag räknat med.

lovar att lägga in bild när jag fixat en bättre.

http://www.brollopsguiden .se/gallery/image_view.php?image_id=3084

kopiera, klistra in och ta bort mellanslaget vid .se

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007