På begäran, här kommer min hippa...
Min frisör var i maskopi med mina fyra toastmadamer så när jag skulle gå därifrån överraskade de mig med champagne och tutor och självklart en tiara med slöja... Sedan kördes jag med ögonbindel (och 4 varv i varje rondell) ut till vad som visade sig vara Norsholm och ett stall för islandshästar. Där väntade Ida och Elin och alla vi sju + en "ledare" gav oss ut på en ridtur på 2 timmar. Vädret var kanon och vi klarade av att både tölta och gallopera även om två av mina kompisar knappt suttit på en hästrygg. Det gick genom skog, vatten och ängar.. verkligen jätte mysigt...
Sedan hade vi picknick i gräset och jag fick svara på frågor som Mattias också svarat på, och mitt uppdrag var att svara samma som Mattias. För varje rätt svar fick jag en jordgubbe... Riktigt roligt.
Sedan åkte vi därifrån och jag fick ögonbindel igen efter några mil, när vi kom fram visade sig att jag var hemman hos Gabriella (där man dukat med vin och tilltugg) jag fick hoppa in i duschen medans resterande tjejer åkte iväg. Hann knappt ut ur duschen innan Anna L kom dit... Blev jätte förvånad och det var jätte kul (hon är gravid i femte månaden). Sen kom mina systrar, även Malin som bor i Jönk. Jag blev jätte glad, sedan kom de andra tjejerna tillbaka + Sara som inte varit med och ridit. Vi drack vin och stämningen var på topp, vi lekte lite lekar. Vid åtta åkte vi till Carl-Johan (en fin restaurang) och jag blev bjuden på trerättersmiddag av alla tjejerna medan de fick delge mig varsitt minne som jag skulle passa ihop med rätt kompis.. Jätte kul, klarade alla utom två.. När vi alla var proppmätta gick vi över till palace (nattklubb) och dansade och stojjade.. Efter någon timme tog de ner mig till nedervningen och VIP-hörnan där det var tända ljus och skinnfåtöljer. Där fick jag champagne.. plötsligt kommer två vakter med svarta skinnhandskar och gula jackor och säger att jag stör och att jag ska följa med dem.. (de var gravallvarliga) Jag blir då förd till scenen vid dansgolvet (vilket är fullsmockat med folk) och ska sjunga främling med musik och mick.. hahaha.. skrattade massor men fick bra respons från publiken... Det var jätte kul! Sedan drack jag mer champagne och en kille kom in där vi satt och började spänna musklerna för mig och skaka på rumpan (dock med kläderna på
Detta hade tjejerna inte planerat utan det gjorde han tydligen på egen bevåg.. Skrattade så att jag grät... Vid kvällens slut efter drinkar och shots fick jag ett kuvert med taxipengar hem...