Ngn mer som ska/har varit på Karibienkryssning??
Är det ngn mer som ska på Karibienkryssning?
När?
Vilken båt?
Eller har du kanske nyligen åkt med RCCL och har tips?
Är det ngn mer som ska på Karibienkryssning?
När?
Vilken båt?
Eller har du kanske nyligen åkt med RCCL och har tips?
vi gav ingen drick till han som tog våra väsor på kajen..o våra försvann inte så d e bara myt!
dom tar alla väskor o lägger då på olika vagnar som sen körs in i båten o sen tar d lite tid innan man frår den osv..d är ju en del väskor.
men 1 dollar el nåt kan man ge men vi hade inte växel o ger inte han en 50dollars sedel så han fick va utan.
på vår båt var d gratis vatten vid middagar o buffe!
Tack!
En fråga till; Jag har tänkt på handduk. Behöver man ha med sig eget badlakan eller kan man använda båtens när man går iland?
Nu har inte jag hunnit läsa genom alla inlägg så det kanske är nån som har svarat på detta redan, men jag gör ett försök.
Är det nån skillnad om man bokar en bröllopsresa mot en vanlig resa (om man säger till at man ska på bröllopsresa). Får man nån "uppvaktning" på rummet vid ankomst till ex?
bride2be!!! om man säger till när man är pa baten, i Guest relations, kan man betala för dekorering av rummet samt att det finns en just married skylt pa dörren till hytten. detta kostar nog $30. Min man överraskade mig med det.
Joli-07 vi hade egna handdukar för vi spenderade 1 vecka i Florida innan resan. Men det är totalt onödigt att fylla resväskan med handduk. Pa baten finns badlakan och handdukar.
Återigen, tack!
finns badlakan uppe vid poolernaå deck man får ta o ha i land oxå om man vill
Nu har vi kommit hem från vår resa och jag vill bara säga att det var hur underbart som helst!
Mycket bättre än vi kunnat föreställa oss.
På St.Thomas åkte vi till Magens Bay som är rankad som en av de tio vackraste stränderna i världen, och vi förstår mycket väl varför!
Återigen, tack alla för värdefulla tips.
Kram på er
Vi var oxå på Magens Bay. Underbart vackert :) Åkte ni samma rutt som oss, Aruba, Curacao, S:t Thomas, S:t Maarten?
Joli vad roligt att ni ocksa hade en underbar resa? När ni var pa St Thomas hann ni inte med St John va? Paradiset pa jorden... :) Men det är ju alla öar där!
Tittij,
Nej vi åkte Puerto Rico, St.Maarten, St.Thomas och Bahamas.
Bahamas var också underbart vackert. Vilka otroliga lyxkåkar vi åkte förbi när vi åkte med båt till ön där vi badade med delfiner!
Och delfinutflykten rekommenderar vi varmt.
Izunia,
Nej, vi var aldrig där. Men vi var otroligt nöjda med Magens Bay Där köper vi oss gärna ett litet semesterparadis