Finska Brudar?!
HEJ alla finska brudar! Hittade ingen tråd från förr så jag tänkte att jag skulle starta en ( Jag antar att jag inte är en från finland här?....)
HEJ alla finska brudar! Hittade ingen tråd från förr så jag tänkte att jag skulle starta en ( Jag antar att jag inte är en från finland här?....)
Jo min lillbrorsa hänger på Ollis så de mest hans kompisar där..känns lite underligt att stöta på dom på krogen. Vi brukar va på Mällis och Royal då jag e hemma där brukar alla bekanta vara..El nu på senaste är det som om alla man känner mitt i allt slutat va ute..konstigt..
Hur går de med planeringen då? Mycke på klart elr?
inte så mycket
Jag bokade fotograf för ett par dagar sedan och så var vi ( jag och min tärna) på bröllopsmässa i söndags
har ni bokat fotograf? skall ni ta kort ute eller i studio?
Vi skall ta ute , hoppas det inte regnar..
Jo vi ska ha Airaksinen, bara foton utomhus så hoppas på SOL :)
Var på bröllopsmässa ti Hesa i januari, där fanns ALLT och lite till :) Köpte ringarna därifrån med 35% rabatt.
har bokat allt som ska bokas, har fixat alla inbj.kort + infoblad som skickas med. Fixat halva festprogrammet. Fixat hälften av present askarna och hälften av placeringskorten. Kyrkan klar, festlokal, frissa, florist, catering, fotograf,ringarna, klänningen,dekorationer, orkester, tält, bord ti tält allt sånt e klart och ändå har jag en lista på en A4 sida med allt som ska göra än..de finns så mycket att göra!!
nån son kommit lite längre än vi.
Vi skall också ha Airaksinen som fotograf, har tagit alla kort (1 års foto, foto på hunden, studentfoto osv) där förut och dom har varit bra, så varför byta.
Jag har det bra med frissan. En av mina bästa polare är frissa så hon har lovat att göra mitt, min brudtärnas och mina näbbars hår hemma hos oss.
ja e ett sånt kontroll freak så vill vara ute i god tid me allt :) Sen e de så populärt datum vi valt så många saker blir bokade långt i förväg, speciellt på en liten ort gäller de att va ute i god tid :)
Jåååå
Jag antar att datumet e mycket populärt.
Vi valde augusti för det kan bli lite mysigt då det blir mörkt på kvällen att ha faklor och dyligt ute. Så har vi funderat på raketer
Måste gå och lägga min dotter nu men vi kanske hörs nån annan gång. Grattis i alla fall åt dig och din blivande
Vi syns säkert nå här. Grattis till Er båda oxå!! Go Ollis :)
Någon här????
någon här nu då?