• ciiza

Finska Brudar?!

HEJ alla finska brudar! Hittade ingen tråd från förr så jag tänkte att jag skulle starta en ( Jag antar att jag inte är en från finland här?....)

• Svar på tråden Finska Brudar?!
  • Atzalea

Jag är från österbotten men bor numera på Åland. Vi ska gifta oss i sommar 070707. Håller som bäst på och tittar på olika frisyrer...skulle borda spara min pannlugg men det är ju inte det roligaste... Vi har det mesta bokat, ska och titta på Nixa-klänningar till Norrtälje i mars.

• ciiza

Välkommen alla nya :)

Ruu; Vi har kommit ungefär lika långt då me allt :)

har kollat på inbjudningskorten från alla www.nowandforever.fi men tyckte inte jag hittade ngt som jag ville ha.... Finns det ngn annan finsk sida varifrån man får köpa inbjudningar????
    Men jag antar att det blir till att ta mig i kragen och börja engagera mig och fixa till dem själv....

• Finlands tjejen

hej jag e också från Finland, närmare bestämt från Karperö, nära Vasa.
    ciiza: Kul att du startade detta =)
    Skall gifta mig 18.8.07 har kyrka och lokal och bokad fotografering... men har inte planerat så mycket ännu
    Har tänkt sy upp min klänning men har hittat en klänning som jag skall ta modell av.
    Vad skall ni ha för klänningar?

• Finlands tjejen

Oj
    min :) blev vist ingen :)...

• Finlands tjejen

hej här har ni en bra net sida om ni funderar på sopbubblor eller dyligt...
    www.juhlantaika.fi
    Det e ju inte så ofta man ser finska net adresser på BT

• Finlands tjejen

E ingen annan här?????

• Finlands tjejen

e de nån här nu då????

• Fru0707

Hej en till tjej från Finland :)
    Österbotten tjej som emigrerat till Åbo för 5 år sedan. Bröllop 070707 i ÖB.

• Fru0707

ciiza

Uffes Catering i Purmo e bra och har rätt billiga priser tycker jag. Uffes.fi tror jag hemsidan är..

• Fru0707

Finlands tjejen.. Undrar om vi känner varann el om ja vet vem du är..Hur "gammal" är du? E själv 79:a från Korsholm..

Svar på tråden Finska Brudar?!