• ciiza

Finska Brudar?!

HEJ alla finska brudar! Hittade ingen tråd från förr så jag tänkte att jag skulle starta en ( Jag antar att jag inte är en från finland här?....)

• Svar på tråden Finska Brudar?!
  • brud 2006?

Vi kommer att ha tommys orkester.

till maten så har vi kockar anställda...tror jag i alla fall men sist jag hade kontakt med dem så började de dra sig ur......men de skulle bestämma sig till helgen.

matservice lär annars ska ha bra mat : www.matservice-mard.com/

vi har också hopp om att alla lämnar ungarna hrmma! tänkte göra så att vi skriver bara föräldrarnas namn på inbjudningskuvertet o hoppas att alla fattar piken...

• Fru0707

Brud 2006?

Tommys e ju ett bra band :) Hur har ni lyckats få tag på dem? Är de dyra?

Var ska ni gifta er då?

• ciiza

UPS...jag har tydligen 2 "nick" här...
    brud 2006? e liksom åxo jag.. hade inte håxat att man kunde byta nick så jag lagade ett nyt... men råkade i misstag logga in med "fel" emailadress....

Vi bokade tommys för över ett år sedan.. :) och vi e "bekanta" med dem så därför kommer de att spela på vårt bröllop....

så eftersom vi har så bra orkester så har vi beslutat att inte ha ngt annat program..bara någon allsång och snapssång till maten...men alla lekar hoppar vi över.

Var i da till tiimari å sökte inspiration till bröllopet, men förr hade de ju såååå mycket korttilvverkningsprylar, men nu då det börjar vara aktuellt tyckte jag inte att jag hittade nåt..SUCK........

• wozzgirl

Fru0707.
    Vi åker helt kallt över.. vi hade pengar innestående hos silja som ändå måste utnyttjas.

Vi lastar bilen full, så mkt det går. Det är väl kanske mest starkspriten som vi är ute efter. Ölpriserna har sjunkit så i Finland att vi köper från butiken det som inte fick plats i bilen.
    Prisma har ju en låda Koff (24 burkar) för dryga 17-18? nu...

• wozzgirl

Jag vet förrästen inte hur det fungerar att beställa?

Det har ju varit en massa sprit som fastnat i tullen nu.. men åker man själv så får man ta för eget bruk och bröllop är för eget bruk. De kollar upp bilarna så åker du och köper sprit för bröllopet för 6:e gången så går det inte längre...

• ciiza

Vi bestämde oss igår att vi också skall fara å "shoppa" sprit till Estland! så tusen tack för tipset!

vi skulle prata och fundera med vår kock i helgen och så drog han sig ur!!!!!!!!! grrr....

så är det ngn som känner ngn bra kock som kockar på bröllop, tipsa mig!!!!!!!

• wozzgirl

ciiza:
    I vilka trakter?

• ciiza

nyykaabi trakten!

vet du någon?

• wozzgirl

Nä tyvärr.. hade kanske vetat i södra delarna av landet.

• ciiza

hm det är kanske lite för långt borta :)

Svar på tråden Finska Brudar?!