• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • madlin

Ina; haha ja de var sött men skrattade gott åt att han tryckte in "big boobs" i sin förklaring till sin vän. ;)

• Pumpkin

Ska ni alla ha vänner som toastmaster/toastmadame?

• vårbrud2008

Hej!
    Vilken ?skit? dag jag har haft i dag!!!!!!!!! :(
    Säg nåt som inte blev fel eller kändes helt åt skogen idag. Vi hade nästan inga barn (lediga eller sjuka) så det blev nästan som om man satt av tiden och sen diskuterades våra scheman livligt. Framförallt av mig som vill ha en större förändring. Vi ska ju ha lite förändringar i personalen pga att en kollega ska sluta. Först skulle vi bara ändra två scheman av fyra men då protesterade jag och sa att jag också ville ha en förändring i mitt schema och då blev de andra sura. Så nu känns det inte som om jag ligger bra till??..men försöker att inte bry mig allt för mycket eftersom jag garanterat kommer att ryka efter sommaren.
    Dessutom var det jobbigt att träffa alla kollegier efter det som har hänt och det kom många tårar. Det bästa och roligaste idag var att barnen verkligen hade längtat efter mig och jag fick massor av teckningar. :)

När man kom hem var det inget roligt heller. Sonen hade fullt med bajs i blöjan och på benen och hade jätte jätte ont i rumpan så jag ringde ner till dagis och ?skällde? på personalen för det som hänt eftersom det inte är första gången det hände. I början var de hopplösa. Sonen kom alltid hem med bajs i blöjan.
    Idag hade jag tur och en fröken kom hem med salvan vi hade på dagis.
    Därefter trotsade sonen mig hela kvällen, det var bara pappa som gällde, och sen somnade han kvart över sex. Så nu ska jag sitta här hemma och deppa och dra ett täcke över huvudet och hoppas på bättre tider??..:)

• vårbrud2008

Nu har vi äntligen bestämt ett slutgiltigt datum för bröllopet. Det blir den 15 september så nu nästa vecka ska jag ringa runt och boka det jag kan boka nu.

Angående M2B medverkan i bröllopet så har jag gett min sambo uppgifter som jag vet han vill fixa, bla transport och övernattning.

Inbjudningskort ---- jag har ingen aning om när jag ska skicka ut mina. Förslag????

Vad vi ska göra på nyår planerar vi typ några dagar innan. Jag hatar det men min sambo älskar det.

Vi kommer att ha ett kompispar som toastmasterpar. De kommer att passa perfekt för det.

• Pumpkin

vårbrud: Usch vilken jobbig dag! Men försök tänka att det bara kan bli bättre!

Ang. era inbjudningar så är det väl lämpligt att skicka dom i slutet på juni-början på juli om ni inte har långväga gäster som Ina. Det är ju inte semesterperiod eller så, så det blir nog bra

Vi hade tänkt ha ett par kompisar som toastpar först, men idag slog det mig att min morbror och hans fru skulle vara toppen som det! Så nu är jag lite kluven, tror jag ska höra med mamma vad hon tror, hur dom kommer att reagera.

• Vidalila

Hej alla! nu är jag tillbaka! har varit bortrest och grejjat så jag har missat en hel del här! *saknat er lite*

Vårbrud - beklagar verkligen. vilken himla jobbig dag...vill du berätta varför du mått dåligt? något som hänt? antar att du berättat här innan eftersom du skrev det, annars hade jag inte frågat.

• vårbrud2008

~Norrsken~
    Jag hoppas verkligen att morgondagen blir bättre.....

Jag tycker nog att du ska välja det paret som känns bäst för er.

Ja, det kan nog bli bra att skicka inbjudan i slutet av juni. Vi har inga långväga gäster. De som har längst att köra har ca 45 minuters bilväg.

• vårbrud2008

Vidalila
    För två veckor sedan fick vi reda på via ultraljud att bebisen i min mage inte hade något hjärtljud. Jag var då i vecka 18, sent missfall, och var tvungen att föda ut fostret. Sen har jag varit sjukskriven i två veckor. Idag var första dagen på jobbet igen.
    inget roligt alls....

• Vidalila

vårbrud

MEN vad tråkigt. vad sorgligt. förstår att det måste ha känts hemskt för dig. hur kändes det att vara tillbaka i vardagen idag då?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare