• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Här har dom telefontid på morgonen då man får ringa in och lämna sitt telefonnummer och ange tid då man vill bli uppringd...

• Maggies

~Norrsken~: Fin blogg.

Ina: Hoppas klänningen kommer snart.

Jag har inte följt med så mycket här på slutet, men jag tar igen det senare. Måste plugga och en massa.

Jag har tänkt lite på det här med bröllopshäfte, hur mycket kommer ni att ha att göra med det? Jag kommer antagligen inte att göra något alls av det. Hade gärna gjort omslaget och typ layouten, men samtidigt känns det rätt skönt att värdparet kommer att ta hand om det. Funderar ändå på att tipsa lite om typsnitt och grejer...

• Pumpkin

Lucy_: Tack! Den är lite mörk än så länge bara

Vi kommer som sagt göra layout och presentation av gäster, sen överlåter vi resten till toastparet. Vilka det nu blir Fast jag tror det blir min morbror och hans fru, dom skulle passa perfekt för det!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jag hade också en sån jättebra att prata med, också det på ätstörningsstället. Förmodligen för att det blev en lite annorlunda situation där. Hon bodde i Uppsala. Fast jag skulle inte få gå hos henne även om jag bodde i Sthlm, eftersom hon är på just den avdelningen, men i alla fall. Hon var så bäst!

Jag tror att vi ska göra vårat program själva, möjligen kan man tänka sig att vissa delar delas ut till t.ex toastparet. Om det ska vara med några frågor om oss eller någonting sådant, tänker jag.. Fast det får vi väl se sen, när det blir. Oavsett vem som gör innehållet ska jag göra utsidan!!! Och det är nog bäst jag gör insidan, så det inte blir fult...

• Maggies

Jag hade också velat göra utsidan själv, men just nu känns det som att jag faktiskt kan överlåta det. Även om jag är lite nervös inför vad det blir. Presentation av gästerna gör vi i alla fall.

• Jenny_Åland

Norrsken: Förstår att det känns lite mörkt när jag kollade bloggen. Jag har också varit deppig ibland och jag är lika gammal som du. Jag var djupt deprimerad under hela gymnasietiden :(. Men det har gått över nu som tur är.

Igår träffade jag min mamma och bebisen (min 4 månader gamla halvsyster). Varken jag eller sambon har berättat för nån att vi ska gifta oss och när jag träffade mamma igår började hon babbla om att hon och hennes sambo har funderat på att gifta sig. Nu vågar jag inte säga att vi ska gifta oss nästa sommar. Min sambo höll med mig om att vi väntar tills vi har bokat allt. Annars kommer släkten lägga sig i för mycket. Mamma blir säker sur om jag gifter mig före henne..

• Pumpkin

MrsNyberg: Visst är det härligt när man får prata med nån man verkligen klickar med?

• Pumpkin

Jenny_Åland: Det är jobbigt att vara deprimerad. Det viktiga är dock att komma ihåg att det BLIR bättre, det underlättar faktiskt lite när det är som mörkast Fast helst vill man ju att det ska bli bättre NU!

Oj, spännande med en lillasyster vid vår ålder Har nästan fått en själv, min morbror har fått barn. Även om hon är min kusin rent tekniskt så älskar jag henne som en lillasyster
    Förstår att det känns lite knöligt det där med din mamma och bröllop...

• Jenny_Åland

Norrsken:

Jag knöligt med mamma och bröllop kommer det bli. Hoppas hon kan bli glad för min skull sen. Hon har ju varit gift en gång tidigare och vi har faktiskt kommit längre i våra bröllopsplaner och varit ihop längre än vad de har varit.

Jo lite roligt är det att jag fick ett nytt syskon i november. Dessutom blev jag moster åt en pojke i december. Känner flera som är på väg att få snart också. En kompis till mig beräknas få sitt barn idag!

• MrsNyberg2B

Det är roligt med små småsyskon - jag har också två stycken! De är 19 och 21 år yngre än mig! Tyvärr har jag lite "taskig" relation till min pappa så vi hörs eller ses inte så ofta, men när vi gör det är det alltid roligt att träffa syskonen också. Dessutom tror jag att de tycker det är ganska roligt att ha så "stora" syskon!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare