• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

MrsNyberg: Rosenroten funkar skit! Känner mig inte bättre av den än så länge i alla fall... Men vit-turkosa piller? Det låter konstigt om det är meningen att det ska vara Rosenrot Mina har då alltid varit bruna, och Rosenrot är knappast nått man får utskrivet? Eller?
    Förstår att inte testet var så himlans uppiggande, det är ju inte precis vad man vill höra! Hur går du vidare nu då? Ska du börja gå hos psykolog/kurator eller? Hur gick du egentligen tillväga när du sökte hjälp? Känner att jag skulle behöva komma i kontakt med nån, men vet liksom inte vart jag ska börja.

Snart_FruL: Vita stövlar skulle ju vara skittufft!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Det var alltså inte rosenrotpiller.. Det är antidepressiv medicin, har ätit den förut, och för mig har det fungerat.
    Jag ringde till vårdcentralen och idag var jag då hos husläkaren, gissar jag, hon remitterade mig vidare till psyk. kliniken för hon trodde att de hade bättre resurser för KBT. När jag var på ätstörningsbehandling så körde de med just KBT och för mig fungerade det jättebra, sen när jag kom till en "vanlig" ssk så funkade det inte alls. Tycker du kan ringa till husläkarmottagningen och höra med dem. Jag ringde ju psykmottagningen först, men de tyckte jag skulle ringa husläkaren..

• MrsNyberg2B

Kollade in din sida också - det var snyggt!

• Pumpkin

MrsNyberg: Aha, jag som är trög i huvudet då alltså
    Du behöver inte svara om du inte vill, men vad sa du när du ringde till husläkaren? Jag måste erkänna att även fast jag är 22 och har mått väldigt dåligt förr, så är det alltid min mamma som tagit tag i det och ringt in bakom min rygg, så jag har ingen aning om vad man säger

Kul att du gillade färgerna! Har suttit och meckat med det där hela förmiddagen.

• Snart_FruL

Norrsken Jo det skulle nog vara tufft om man kunde ha någon annan modell än seglarstövlar...

Mrs Nyberg Hmm regnkappa där sa du nåt, men man kanske kunde ha en genomskinlig så att klänningen syns ändå...

Idag har jag fått ett brev som leder till ett mycket stort beslut. Jag har fått kallelse till informationsmöte inför Gastric Bypass-operation. Så nu ställs allt på sin spets. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra.

• Pumpkin

Snart_FruL: Men du ska gå på informationsmötet i alla fall?

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jag sa nog mest att jag hade panikångest/ångest ganska mkt och att jag tyckte det var jobbigt att gå till jobbet. Sen frågade ju hon några frågor - typ om det var första gången eller om det varit såhär tidigare osv. Fast jag planerade ingenting av vad jag skulle säga, utan to bara tag i luren och ringde så fick det bli som det blev. Bättre att ringa och stamma fram någonting än att inte ringa alls. Eftersom du har mått dåligt förut så kan du ju hänvisa till det också, om du pratat med någon tidigare t.ex. Om det är för sent att ringa nu (jag vet ju inte hur det är på andra ställen, om det är telefontider och så, menar jag) så kan jag sitt här och supporta dig på måndag, så att du verkligen ringer!

• MrsNyberg2B

Snart_FruL - Ja, absolut! Det är ju jättepraktiskt eftersom du inte blir blöt och samtidigt syns den vackra klänningen!
    Tufft beslut att ta, förstår jag, men det är väl bra med ett informationsmöte? Det kanske klarnar en del saker iaf...

Norrsken - Glömde: om de har telefontid fortfarande ska du ju naturligtvis ringa så fort du kan! här har de telefontid dygnet runt, så att man alltid kan ringa - utifrån det får man väl bli bedömd huruvida man ska komma direkt eller om de skickar en tid. Jag fick ju en tid, t.ex. MEn det är säkert jätteolika!

• Pumpkin

MrsNyberg: Hmm, nu önskar jag att jag bodde hemma hos mamma så att jag kunde gå till min psykolog som jag hade sist - hon var guld värd! Helt underbar, jag älskade tisdagar för att då fick jag gå och prata med henne.
    Ska nog ringa till vårdcentralen på måndag då, det ska nog gå bra, men du kan få supporta mig ändå

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare