• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Kajsa.D

InahjärtarAdam
    Nej det är inte det Solängen vi menar.
    detta solängen ligger i en liten håla som heter Österbymo o ligger i södra Östergötland kan man säga

• MrsNyberg2B

Kajsa - Vad roligt! Jag vet inte om den nya har börjat än, hon hade det inte när jag var där sist (eller så märkte jag inte av någonting), men jag hörde inget skvaller om det heller. Vinterkräk har jag inte hller hört någonting, men som sagt - det var ett tag sen jag var där. Däremot har jag jobbat på en smittad avdelning på Uvaberg två nätter i veckan - fast där är det också lugnt nu. Det är nästan så man sitter här hemma och väntar..

Men alltså - bröllopet - jag kommer i håg att du skrev vart men när? Undrar jag - nästa sommar? Vi har ju velat fram och tillbaka en del, och till slut blev det nyårsafton för att det är en trevlig dag helt enkelt. Att det blev Eskilstuna beror framför allt på att vi hittade en superbra lokal att ha festen i, alternativet var på min hemmaplan i Mullsjö, men där finns ju inte världens största utbud på lokaler.

• blivandefruandersson08

tänkrte säga hejdå tjejer lämnar bt för ett bra tag framåt i väntan på att min fästman ska börja ta del i planeringen istället för bara säga det är om ett år det tar vi då :(
    kommer kanske tillbax vet inte när lycka till tjejer varit väldigt trevligt att prata med er . orkar bara inte med bli mera sårad av fästman och planera utan veta hur det blir.
    kram tjejer håll tummarna att jag kommer tillbax senare

• Kajsa.D

e de ok om jag skriver ditt namn när vi pratar me varandra eller e du anonym?

Vi gifter oss i 23 juni i år utanför huskvarna. i ett litet samhälle som heter Skärstad. ligger nära Kaxholmen.svammel, svammel.
    Ska bli kul.
    Skönt o inte jobba i ömo nu va? Konstigt ställe tycker jag. Fast jobbar kompisarna är bra iaf. de flesta. Ledningen är det lite si o så med.
    De har väl inte så gott om vikarier heller. Kanske dags att tänka om där nere..

• Pumpkin

blivandefruandersson08: Usch, vet hur det känns! Trodde Lasse skulle bli mer intresserad nu när vi är förlovade, men än så länge håller han sig ganska lugn. Men nu är jag ju åtminstone förlovad, med ett bestämt datum, så det gör inte så mycket längre
    Hoppas det känns bättre snart och att din M2B visar lite intresse för er stora dag!

Kajsa.D: Hennes namn står ju i TS:en

• Kajsa.D

Norrsken

Jo det är klart men jag tänkte på hennes förnamn

• InaHjärtarAdam

blivandefruandersson08:
    vad tråkigt att du ska lämna oss för ett tag! :( hoppas att det inte blir långvarigt!

Om jag inte minns fel så är det två i tråden som har haft ett liknande farväl (norrsken och drömbrud) och dom var väl borta i några dagar innan dom kom tillbaka. hoppas att du är den som kommer tillbaka snabbt du också så blir det tredje gången gillt! :)

• MrsNyberg2B

Kajsa - Nej, jag är inte anonym, så det är går bra med Åsa. Skärstad alltså, mhm - jag minns en gång att jag var på barnkörläger någonstans, och då var det en kille från Skärstad med som jag tyckte var jättesnygg! Det var väl sådär en 18 år sen (shit vad gammal man känner sig när man skriver sånt).
    Du - det är rätt gött att slippa det, jag håller med dig - arbetskamraterna är det inget fel på, jag har varit ganska mkt på Mogården under hösten och nu i vinter och trivts jättebra. Ledningen däremot - helt annat. Helt plötsligt blev jag bara förflyttad, ungefär som om jag vore en vas eller någonting, ingen ens frågade om jag tyckte det var okej, bara sa "ja, på lördag ska du vara på Näckrosen". Jaha?? "Nej, för all del, tänk inte på mig - jag är ju bara vikarie, jag har inget liv, ingenting annat att ta hänsyn till - ni behöver absolut inte respektera mig". Så kändes det. Fast Irma är väl nu med i nåt projekt för att få fler vikarier eller vad det är - kanske de får in fler då?

blivandefruandersson - testa att ge honom en lista på sådant han ska fixa.

Haha - Vi var och lämnade alla sopsorterade grejer häromdagen för att det hade växt till ett jätteberg. Kände sig rätt nöjd när man kom hem och såg att det faktiskt fanns ett golv och ett hörn. NU - står det typ fyra stora papperskassar, tomma, igen! Jag kan iofs förstå tanken, men ändå - det ser ju så tråkigt ut, vi har ju inte hur mkt plats som helst även om det är större än vår förra lägenhet..

• Pumpkin

Kajsa.D: Ja, hennes förnamn står där

• InaHjärtarAdam

blivandefruandersson08:
    Ja, testa med att ge honom en lista på allt som ska göras. när jag gjorde det till adam så blev han helt överväldigad och fixade iofs ingenting för att han var så rädd att göra fel, men nu uppskattar han mycket mycket mer allt jobb jag lägger ner på vårt bröllop. han säger ofta att han är så stolt över mig och det jag gör, att vi kommer få det vackraste bröllopet och den bästa bröllopsresan osv tack vare mig.. det är bra för egot;) hihih

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare