• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • gica

Nu har vi berättat att vi ska gifta oss för min allra bästa vän och tärna! Hon bor nämligen på andra sidan jordklotet just nu och eftersom jag aldrig skulle kunna tänka mig att gifta mig utan att ha henne där, så har jag gått omkring och oroat mig för att hon inte ska kunna komma hem nästa sommar.. MEN hon kommer hem! Hon blev så rörd när jag berättade att hon började gråta!! Å en stor sten föll från mina axlar! Känns lite konstigt att hon fick veta det före våra familjer men vad gör man? Hon är ju den som har längst väg till bröllopet och är näst efter familjerna MIN viktigaste gäst!

• MrsNyberg2B

Lucy och gica - Vad roligt att berätta! Då kanske ni också snart får möhippesidor!!! (ska tipsa mina tärnor om det också )

Nu - Nybryggt kaffe, smörgås och Seinfeld!

• Pumpkin

Lucy_ och gica: Så roligt att berätta! Förstår att det känns både roligt och spännande

MrsNyberg: Hur har det gått för dig inatt?

Här är adressen till min möhippesida förresten: home.gamman.se/msnordqvistsmöhippa

• vårbrud2008

Har precis lämnat ner sonen på dagis och sedan bäddat ner mig. I dag känner jag mig jättekrasslig och det är ju så typiskt när man ska börja jobba imorgon. Har tryckt i mig alvedon och faktiskt även en allergitablett, ifall det nu är så att det är allergin som spökar redan. Tycker att det är lite tidigt för det eftersom vi fortfarande har lite snö här nere, men det har regnat en del nu och det ligger på plusgrader så man vet inte.
    Det är i alla fall värt ett försök att börja med allergimedicinen redan nu. Måste nog börja snart ändå.

Norrsken
    Det jag undrade över var hur ni andra hade tänkt angående festprogrammen.

• Pumpkin

vårbrud: Usch, hoppas att det hjälper med Alvedon och allergimedicin!

Tja, vi hade tänkt splitta på skapandet av festprogrammet. Presentation av gästerna och själva layouten gör vi själva, sen tänkte vi be toastisarna göra resten, med sånger, lekar presentationer av oss osv

• InaHjärtarAdam

jag e här litegranna idag! :)
    kunde inte med att gå till jobbet idag för jag har fått ett blått öga! igår när adam stod och sköljde munnen efter att ha borstat tänderna så kunde jag inte låta bli att smyga in för att pussa honom i nacken - och bonk! så fick jag hans huvud rakt på ögonbrynet! han hade inte haft en aning om vad jag var påväg att göra så han såg mej inte.
    och nu sitter jag här och ser helt misshandlad ut, hehe.
    eftersom jag tar hand om typ 20 patienter om dagen är det inte direkt så att ingen skulle se mitt öga, och något smink som man kan sminka över med har jag inte.
    hoppas det är borta tills imorgon eller iallafall så snabbt som möjligt.

• Pumpkin

Ina: Ajdå, ingen höjdare med blåöga!
    Själv var jag påväg att stanna hemma pga av håret, men det kändes inte riktigt som nån giltig anledning

• MrsNyberg2B

Norrsken - Får du också gå in på din möhippesida?? Ska det inte vara hemligt? Fast jag ser ju att det inte är så mycket som du får veta, mer än de rent uppenbara grejerna. Det är inte utan att man undrar vad som kommer bli, för oss alla! Och det gick bra att jobba inatt, fast nu är jag så trött, så trött - men omöjligt att sova hela dagen, då kan jag ju inte sova i natt. Nu ska jag ringa till mitt bajsjobb och säga att jag inte ska komma dit. En nödvändighet.

vårbrud2008 - Det kanske är allergi! Även om man inte tror det än, så kan det ju ha kommit igång lite. Hoppas iaf att du mår bättre snart!

och Ina: Tjaha du, en blåtira alltså?!?! Det går vilt till hemma hos er, märker man!

• Pumpkin

MrsNyberg: Som sagt, hon kommer ju inte skriva ut nånting jag inte får veta, för oooh vad jag skulle snoka då *nyfiken* Jag är helt övertygad om att det kommer att bli en underbar möhippa, och jag kan inte låta bli att skratta lite åt att hon i princip redan har klart för sig vad som ska hända Dock har hon sagt att hon även ska rådfråga min mor och min moster, det tycker jag är sött av henne, och det kommer dom uppskatta
    Nä, man kan ju oftast inte sova bort hela dan, det känner jag väl igen

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare