• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Lucy_: Ja, jobb och inkomst är bra. Har levt på Lasse förut när jag inte haft nån inkomst, och DET är INTE bra för självkänslan kan jag lova. Om jag fick bestämma helt själv så skulle vi flytta Men om jag skulle välja nått av dom här alternativen ovan och följa hjärtat så skulle jag säga upp mig. Följer jag huvudet så stannar jag. Så det är svårt

• Pumpkin

För att förtydliga: Det är ju inte säkert att jag blir sjukskriven, men det är så det känns i dagsläget.

• Maggies

~Norrsken~: Det förstår jag. Visst hade han sökt nåt fler jobb? Ja, det är riktigt svårt det där. Men allt går att lösa.

• Kajsa.D

MrsNyberg2B

Såg längst upp på sidan att du är från Tranås. I så fall är vi 2 Var gifter ni er?

//kajsa

• Pumpkin

Lucy_: Jo, han söker allteftersom det kommer ut intressanta jobb

Jo man måste ju tro på att allt går att lösa, frågan är bara hur
    Egentligen skulle jag kunna söka på ICA som jobbade på förrförra sommaren, men det var ganska skit det också, om man bortser från lönen...

• Maggies

~Norrsken~: Okej, det är ju bra. Rätt vad det är så kanske ni flyttar.

Jag har inga bra tips att komma med faktiskt.

• vårbrud2008

Hej alla!
    Igår diskuterade jag och min sambo vilket datum vi ska gifta oss och det blir den 1 september om vi kan få kyrka och festlokal då också. Huh?.det börjar närma sig.
    Sen diskuterade vi bröllopsresa och då blev det en livlig diskussion. Jag hade kollat resor hela eftermiddagen med mina föräldrar och hade lite förslag, dyra men ok. Däremot var min sambo tveksam med många skäl. Så nu har vi bestämt oss för att vi inte bokar någon resa förrän jag har blivit gravid igen så vi vet om vi kanske hellre kan åka till Kanarieöarna i vinter istället. Ett förslag från sambon.

Idag eller i morgon ska jag ringa om kyrkan och på lördag är det öppet hus på festlokalen.

Norrsken
    Jag är ganska trött på mitt jobb som jag har nu och det blev inte bättre av att veta att jag inte ska gå på mammaledighet till sommaren utan kanske tvingas jobba kvar i ett år till. Nu känner jag att jag måste få ett annat jobb till hösten men tyvärr är inte sannolikheten så stor eftersom det inte finns så många lärarjobb lediga här nere. Jag kommer säkerligen att deppa ihop, men jag vill inte säga upp mig och vara arbetslös för det är det värsta jag vet. Vill ha något att göra och få in pengar.

• Pumpkin

Lucy_: Nej det är inte en lätt fråga att komma med några klockrena tips i

vårbrud: Kul att ni bestämt datum, hoppas allt ni vill ha är ledigt!
    Jag känner precis som dig, att vara arbetslös är det värsta jag varit med om! Att vara hemma var från början helt OK, men just bristen på inkomst drev mig till vansinne! Sen efter ett tag börjar man ju klättra på väggarna också om man inte har nått att göra på dagarna...

• gica

Hej tjejer! Har det hänt ngt särskilt här i helgen? Vi kan sammanfatta vår helg med att vi har sovit, sovit och sovit. Min M2B blev också sjuk i lördags, så nu ligger vi båda två sjuka.. Nu är jag iaf feberfri!

• Pumpkin

gica: Något särskilt vet jag väl inte om det hänt Vi har snackat lite allt möjligt, allt från drömresor till pissjobb

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare