• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

vårbrud2008: Jaa, Norrland är fint.
    Jag vet inte hur vi ska göra med resan. Det blir lite tajt att ha den direkt efter bröllopet. Skulle vilja åka till Sicilien och då bör man ju fara på sommaren antar jag.

Jag läste i lokaltidningen idag att det kommer vara nån slags Fest- och bröllopsmässa i Umeå 23-24 mars. Det kanske skulle vara nåt.

• vårbrud2008

Lucy_
    Jag var precis inne och kollade resor på ving och fritidsresor, men gud vad dyrt det är. Eftersom vi har flyttat bröllopet vet jag inte om vi verkligen har råd att även åka på en resa nu. Men jag vill verkligen åka iväg någonstans......

Jag var på en bröllopsmässa lokalt och den var kanon, men den i Malmö var värdelös tyvärr.

• Maggies

vårbrud2008: Europa-resor är ju inte så hemskt dyra, tycker jag. Annars är ju ett alternativ att bara åka bort inom Sverige en weekend eller så.

• Maggies

~Norrsken~: Uäh, jag får inte lämna kommentar på din blogg. Det var väl inte så farligt iofs. Läste om resplanerna, som du skrivit här också, och jag tycker det låter helhärligt!

• Pumpkin

Lucy_: Nu får du gärna lämna en kommentar, jag hade visst grundinställningarna som säger att bara registrerade användare får lämna kommentarer. Nu vill jag ha massor av kommentarer av alla bara för det

Sicilien skulle jag nog vilja säga funkar fram till oktober i alla fall, och från kanske april? Tycker det kan vara värt att kolla upp i alla fall

Och tack för tipset om bröllopsmässan i Umeå

vårbrud: Ja Norrland är bra vackert alltså (kanske vi är något partiska jag och Lucy? ;-?), har du aldrig varit häruppe nån gång? Det skulle ju kunna bli en himlans romantisk bröllopsresa faktiskt - säg till om du vill ha förslag

Är du som jag och skulle kunna tänka dig att ge Barcelona en andra chans? Jag känner att vi kanske var lite överpeppade eftersom det var första gången vi var på utlandssemester tillsammans och för att vi fått ihop en så billig resa. Sen att vi bara var där i 3 dagar och stressade runt som galningar för att julklappshandla var ju ingen hit... Dessutom var en av dagarna en helgdag, vilket vi inte visste förrän vi kom dit

• Pumpkin

Den där konstiga smiliesen i parentesen ska vara en !

• Vidalila

hej, någon här!!

Måste bara berätta: idag har jag beställt min klänning! jättekul!

hihihi! :D

• InaHjärtarAdam

Vidalila:
    ååh, vad blev det för någon klänning?

vårbrud2008:
    jag älskar norrland! sååå vackert och stämningsfullt. fast helst på sommaren när det är varmt och skönt. gillar inte så mycket minusgrader. men man får ju iofs norrskenet på vintern, vilket är fantastiskt!
    mitt favvoställe i norrland är kring storforsen. och min favvostad är piteå:)

lucy:
    vart var det nu ni skulle åka på er bröllopsresa nu igen?

phuuuu.. idag har varit en rolig men jobbig dag. har hållt igång i 14 timmar i sträck nu. först var vi på ikea, vilket tog ca 4 timmar. sååå mycket folk så man typ drunknade. vi köpte en ny bäddmadrass, en tv-bänk, nya lila gardiner, blockljus och lite tråkgrejer som grenuttag och sånt.
    nu har jag monterat upp tv-bänken, vi har möblerat om i lägenheten och städat massor. fortfarande är det jättestökigt..
    men imon får ni lite före och efterbilder om ni vill:D ska bara hinna städa först.
    men allra först imon ska jag träffa min barndomskompis. ska bli kul! jag ska visa henne runt i södertälje har jag tänkt. hon har aldrig varit på stan här nere. och så ska jag kanske köpa dom där guldfärgade skorna!

• Vidalila

InaHJÄRTERDAM som jag kallar dig ;)

det blev den här: www.lilly.dk/caia/getfile.php&eid=1&id=3544

har sett den på bilder och var helt såld, sen provade jag den idag och då tyckte jag, mamma och mina två tärnor att det var liksom inte lönt att ens prova nån annan!

Hur är det själv då?

• Pumpkin

Ina: Favvostad Piteå? Det måste vara nått fel på dig

Vidalila: Åh, det är den klänningen jag vill ha också! Fast jag skulle aldrig beställa den redan

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare