• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • vårbrud2008

Hej alla!
    Nu börjar man komma tillbaka till gamla takter igen. Jag är förkyld, sonen är på dagis och jag tvättar, diskar, plockar iordning med mera. Tyvärr börjar allvaret för mig också på torsdag. Får bara hoppas att man är frisk då.

• vårbrud2008

Ringde pastorexpeditionen precis och fick då veta att det redan fanns ett bröllop den dagen vi hade tänkt oss, men vi kunde få 14.00 eller 18.00 om vi ville. Samma sak helgen efter. Från den 15 sep och framåt fanns inget bokat.

Nu tänkte vi istället höra när festlokalen är ledig och sen i så fall boka efter det. Att det ska vara så krångligt......

• Pumpkin

vårbrud: Ja tyvärr kan det ju bli lite krångligt om det är en populär kyrka och man bokar så "tätt" inpå. Men det löser sig säkert

Nu har jag i alla fall fått en ny friss, hon klippte av typ 15cm

• Maggies

~Norrsken~: Oj, det var en hel del! Men då hade du kanske rätt långt hår till att börja med?

vårbrud2008: Jobbigt när det krånglar med tider, men som sagt, det löser sig säkert.

• Pumpkin

Lucy_: Jo, jag hade ganska långt hår till att börja med faktiskt, längre än jag trodde. Har dock inte bestämt mig för om jag är nöjd eller ej...

• Pumpkin

Förresten, min tärna är ju så underbar! Hon har gjort en möhippehemsida redan

• MrsNyberg2B

God morgon, flickor!

Nu har jag vaknat efter att ha sovit några timmar - fy vad svårt det är att sova när det är ljust, trots att man har varit vaken hela natten och dragit ner persienner.. Det gick iaf bra att jobba och jag hann se en och annan tv-serie, det är ju tur att de iaf har fler än tre kanaler.

KajsaD. - Aha! Vad trevligt! Vi bor alltså i Tranås (iaf än så länge) och vigseln blir i Eskilstuna.

Jag fick ju klänningen igår - skitjobbigt, den var lite för liten över midja och byst.. Men, det var inte katastrofalt som att jag aldrig skulle komma i den om jag anstränger mig lite. Om inte så har jag under natten kommit fram till hur man kan göra för att sy ut den - och få lite vidd på kjolen på samma gång och DET vill jag göra, vare sig jag går ner i vikt eller ej. Ska nog fråga mamma och se vad hon tycker! Mammor är bra på sådant.

• vårbrud2008

MrsNyberg2B
    Var har du hittat din klänning då?

Jag väntar på min från 1koo, ska nog komma i april så jag får nog vänta ett tag till.

• MrsNyberg2B

Vårbrud2008 - Jag köpte den på tradera.. Och jag tänkte att det kunde vara så att den var lite för liten, men att det inte gjorde så mkt, eftersom det inte handlar om så mkt "för lite" Förstår att du väntar på April då!

• vårbrud2008

Senare idag tänkte jag skriva ut lite dokument som jag har sparat här på min laptop. Tänkte att man kanske fick en bättre översyn på hur planeringen ser ut om hur långt man har kommit.

Har suttit lite med idéer till festprogrammet.

Hur gör ni andra med det?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare