14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Gabbies :
otroligt vacker klänning! Är den dyr? ska du köpa eller hyra?
Örebroare: jag får den uppsydd i Kina för 1600 kr med frakt
tack förresten *glömde*
Örebroare
Jag tjatade lite på min Niklas hur viktigt det är för mig med FINA bilder att kunna ta fram i framtiden. Och så förstod han att det kanske var bra att ha fotograf så länge som vi kommer ha. Men visst, jag hade gärna tagit henne hela dagen: fått med mina förberedelser samt bilder på festen och tårtan... Nåja, det blir bra ;)
Om inbjudningarna... Jag har sjutton olika ideer men får se hur de blir. Funderar nästan på att köpa lite saker imorgon och pyssla med :)
Gabbies
Jätte vacker klänning verkligen!!! Och vilket pris :D Ursöta ballerinaskor :) Mina är enklare men jag ska trä ett band så jag ska snöra dem lite löst upp på benet.
Oj är jag jättesen med allt? Vi bestämde oss för att gifta oss i sommar för ett par veckor sedan. Har hittills ordnat kyrka med präst o kantor (de ingick inte vi hyr kyrkan), festlokal som är en rstaurang så de ordnar med mat o dryck vi ska bara träffas o bestämma meny o fotograf.
Har inte börjat kolla på inbjudningar o klänning OCH allt annat.... Ngn mer än jag?
Kommer nog vara klistrad här vid datorn närmsta tiden
Bestämma meny ....
En fotograf har vi själva ordnat
lighfish: jag kollade också på ballerina skor med snörning först men sen hittade jag dessa och blev förälskad.. min kille e kortare än mig så jag vill inte ha höga klackar..
Imorrn ska jag och en kompis ner o köpa papper till inbjudningarna.. :)
frokennina
Nej, du är inte jätte sen med allt ;) Men klänning är det dags att ta itu med om jag säger så. Beror ju lite på vart du bor men jag rekommenderar Lilly på Karlbergsvägen här i Sthlm. Verkligen vackra klänningar på även om de kan se hur trista ut som helst på bilderna. ;)
Jag har inte tagit tag i det här med inbjudningarna än...men jag vet att det måste vara klart snart då jag har vänner som måste lämna in semestern senast sista mars.
Gabbies
Någon messenger adress? :D
(min: lightfish79@hotmail.com)
Jag är oxå lite längre än min blivande och trots alla hans uppmaningar om att jag ska ha klack har jag ändå ballerina ;)
Bor i Göteborg och tänkte åka till Swahns i Kungsbacka ngn med erfarenheter?