• Duchess

14 juli 2007, del tre

Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)

• Svar på tråden 14 juli 2007, del tre
  • Ting

Hur har ni det i kylan? Har ni kallt? (-5,5)Har ni funderat på tårtor än? Hur de skall se ut och smaka?

• Örebroare

Ting:
    Hej! Vad skönt att inbjudningarna är klara!!! Det var en otroligt skön känsla! (iaf om man har gjort dom själv!)

Du har mail förresten!

Tårtan är nog det jag måste ta tag i härnäst, jag vet inte riktigt hur den ska se ut eller smaka!!! Och inte vart vi ska beställa den ifrån heller, har du bestämt?

• Elisabet hjärta Christian

nu har vi fått internet i nya huset så skönt. Jag håller på med inbjudningarna...

letar febrilt efter ransparenta kuvert. någon som vet?

• Elisabet hjärta Christian

örebroare, jag hade tänkt mig mer riktiga kuvert som är lite genomslkinliga....svårt att förklara.

hur löste du det med adresseringen?

Har du någon bild?

• Andromeda

Halloj, hemma igen efter en kort helg i Nässjö ! Jag har stämplat våra kort nu, ska fixa till det sista, skriva själva inbjudningstexten,klippa till dem och sätta fast det i korten med brads... Sen är våra också klara :) Så jag skickar kanske ut dem nästa vecka..

• Ting

Örebroare: Vilka fina kort. Har du gjort de själv? Har inte hunnit titta igenom hemsidan än. Fullt upp här hemma just nu.

• Örebroare

Ting:
    Tack så mycket! Ja, jag har gjort allt själv, jag är egentligen ingen pysslare så jag var rädd att jag hade tagit mig vatten över huvudet ett tag, men det gick ju bra! Och jag är jätteglad att jag gjorde dom själv, det blir mycket personligare! Och jag har fått jättemycket komplimanger för dom av gästerna!

Elisabet hjärta Christian :
    du har mail!

• Trollungen

Hej!
    Nu har jag hittat er igen, det var ett bra tag sen sist. Har läst igenom de sista ni skrivit i denna tråden, phu!
    Nu har min m2b börjat vakna :). Vi har klarat av maten,lokal,klänning till dottern m.m
    jag ska sätta mig ner snart och skriva inbjudningskorten, ska bli spännande att höra hur många som kommer. Då vet man att det är på riktigt.

Svar på tråden 14 juli 2007, del tre