Dalabrudar 2007 del 2
Dalabrudar del 2
Förra tråden är stängd så jag börjar på nästa.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1810935.html
Tänkt för brudar i Dalarna som gifter sig under 2007.
Dalabrudar del 2
Förra tråden är stängd så jag börjar på nästa.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1810935.html
Tänkt för brudar i Dalarna som gifter sig under 2007.
2007 Bröllop
Du söker Dj..
www.evenemagnus.com/
&
Så har du Dj Brasse från Leksand. Lars Brasar heter han. Hoppas du fått nån hjälp av detta.
2007-06-30
Tack! Ska genast kolla om det kan vara något för oss. Har du själv anlitat de någongång?
2007 Bröllop
Vi har anlitat Dj Brasse till vårt Bröllop i Juni!
Vet ej mkt om honom men har läst lite här på BT och han har fått goda recensioner, vad jag kan förstå.
När, var och hur ska ni gifta er då?
Har ni nån hemsida?
Kram
Suck, fick härom dagen veta att den präst vi skulle vilja ha inte kan den tiden vi ska vigsel...
Så nu hoppas jag på att alternativ 2 min konfrimations präst kan den tiden.
Dalabrud - Hur långt innan måste man vara ute för att hinna hyra klänning? Har tänkt mig samma ställe som dig....
Är det bara att gå dit eller ska det bokas tid?
lovenattalicia - vad synd på prästen. Hoppas att det andra aldternativet kan.
Ang. klänning så är det bara att gå dit. Hon har lite konstiga öppettider, öppet på eftermiddagar, annars kan man boka en tid så öppnar hon. Det bästa är nog att ringa och höra. Jag var där i slutet av förra året och bestämde vilken klänning jag ville ha, ska tillbaks i mars för en ny provning. Försök ta dig dit så fort som möjligt, om inte annat så är det en sak mindre att göra sen
Lycka Till!
Nu har vi avslöjat för M2B:s syskon. De började planera direkt. Kul!
Vi har också fixat alla kläder till min blivande, nu är det bara jag kvar.
I helgen måste vi försöka göra lite inbjudningskort.
Hur är det med era inbjudningslistor? Vi ändrar fortfarande, några ligger på reservlistan och sedan nej de ska nog bjudas, sedan ångrar vi oss igen. Det är så svårt att veta var man ska dra gränsen.
Vi ska bestämma den slutgiltiga gästlistan i helgen, för på tisdag lägger vi inbjudningarna på lådan. Känns inte som några stärre problem. Vi bjuder alla som står oss nära på ena eller andra sättet. Vänner som vi inte umgås med någonsin i princip får "slippa". Vi har väl tur som inte har så stor släkt och inte så fasligt många bekanta. Typ 40 vuxna tror jag att det blir, och så några barn mellan 0 och 12 år.
Våran gästlista är spikad och alla namn är lämnade till reklamfirman som ska trycka dom. Jag rusar till brevlådan varje dag och hoppas att det lovade korrekturet har kommit, men inte än..... Dom ska iallafall vara klara att skickas i vecka 8, så det börjar dra ihop sig.
Vi har 120 st på våran lista, inga barn - vill ha en barnfri fest.
2007Bröllop - Vi har bokat ett band från Hedemora som heter All Time High, dom spelar all musik, är jättebra!
2007-06-30
Vi ska gifta oss i Tällberg, men har ännu inte bestämt datum, mer än att det ska blir under 2007.
Är det ngn annan som ska gifta sig i Tällberg här?
Ni som har band på er fest, har ni fått lyssna på ngn cd skiva innan så ni vet hur det låter?
2007 Bröllop.
Vi ska gifta oss i Tällberg, på Åkerblads.
Vi gifter oss nu på Lördag (17/2)
Vart hade ni tänkt att gifta Er?
Några planer?