• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

TomKat, vissa killar har ju pigga rackare och då funkar säkert varannan TIMME alternativet. Men risken är att det blir för tunt och 'innehållslöst' om du förstår vad jag menar. Men jag tror att alla i denna tråd har olika teorier om vad som funkar eller ej.

• TomKat

Moppy
    Tackar för dina svar!

• Liten med Mindre

Fast nu var det ju jag som kämpade för att komma åt simmarna... :( Därav håll i sidan. Forsatte där den förkylda älsklingen slutade.

Mig själv skiter jag i, just nu.

• Liten med Mindre

Nåja, nya tag ikväll. Ska koka ihop någon avstressande upphetsande historia som gör att det blir vulkanutbrott i Tyresö!

Är laddad till tusen med bullar och choklad. Och tron kan förflytta berg... :D

• nu är jag fruL

mindre HEEEEEEEELT rätta takter!!!!!!!!
    you go girl!!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

tur att jag befinner mig i bushen långt från tyresö. För det verkar som om det kommer komma efterskalv ikväll som kommer skaka om stockholm med omnejd

• Lapinette

Rapport från Linnégatan (Sthlm) - Lapinette är INTE gravid. Den sabla mensen kom precis. Kan nån tala om varför det aldrig funkar

I övrigt känns det faktiskt helt ok. Sitter ju och planerar vingårdsbesök i SydAfrika i februari och det skulle vara trevligt att inte enbart lukta på vinerna.

Fast å andra sidan så hade det varit trevligt med ett lejon till mitt stora lejon (min man). Nu är det kört. Nästa försök blir en jungfru.

• BrudSommar2006

Det var väl flyttstressen som var orsaken den här gången Lapinette, det blir säkert bättre med julmyset framöver.

• Lili 2006

Lapinette - lider med dig! Förstår hur du känner!

Jätte-stärkande-tröst-kram till dig!

• nu är jag fruL

lapinette: Gumman vad ledsen jag blir. Att den där jäääävla mensen inte bara kan lyda och hålla sig borta
    Usch jag lider med dig, vet hur ledsen man blir.

Men välkommen till nästa ägglossningsklubben. och vad skänt att du kan se något ytte pytte lite positivt med det hela.
    Kram

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???