• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ha en trevlig kväll - nu ska jag hem och ordna vulkanutbrott. :D

Fast äggisarna börjar göra lite ont. :( Eller så är det magen som bråkar av bullar och choklad.

:[ Surar lite till. Måste byta rum på jobbet. Men blev lovad att få bra avskärmningar i alla fall eftersom det blir ett större rum. Kanske skulle tjata till mig en sollampa också?? Hur kan vi drabbas av lokalbrist efter 5 månader i nya lokaler???

• Liten med Mindre

Vulkanutbrott i sängen!

• nu är jag fruL

jag gillar sängen!

• Moppy

jag gillar också sängen. det är bekvämast ;) (*har blivit kärring*)

• Lapinette

När det gäller sängen så är det min man som gillar den mest. Den är helt klart bekvämast!

• Frejis

Jag gillar också sängen :) och kohuden på golvet ;)

• A.M.

Vill bara säga hej till alla här ... Inte en chans att jag hinner läsa ikapp vad ni skivit den senaste veckan. Hoppas ni mår bra och håller igång i ägglossningstider!

I torsdags morse kom vår lilla bebisflicka - ÄNTLIGEN! 53cm och 4480g. Glad och snäll och len som en persika.
    Man är kär!

• Moppy

Grattis A.M!!! Vi anade att det var på G eftersom du varit borta från tråden. Så kul!

• Skärgårdsbruden

GRATTIS A.M! Vad roligt! Hur mår ni?

P.S. Gillar också sängen...

• Skärgårdsbruden

Nä, nu måste graviditetsbitchen äta. Hörs senare!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???