• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

Tack igen för grattis! Angående namn så har vi inte bestämt oss - ni får väldigt gärna komma med förslag. Det får gärna vara inte jättevanliga namn eftersom hon förmodligen ska få sin pappas vanliga son-namn i efternamn

Nå alla fantasirika trådtjejer: starka coola fina tjejnamn - tack

• _koko_

Åååååh, grattis A.M.!!!!! Instämmer i alla glada utrop hittills, så roligt att höra!!

Jag har flera namnförslag: Ulla-Bella, Siv-Gudrun, eller varför inte Anna-Panna?? :D

Sweet - Det där lät ju knepigt, tänk om det är så... Hahaha, skulle vara så typiskt mig... Fast det är väldigt lite, och inte så mjölklikt, mer vattnigt...
    Well, well, will keep you posted...

Nu ska jag få gå hem!!!

• nu är jag fruL

snöret är inte så vanligt
    tråden
    BeaTrice efter BT
    symptomelina
    BIMman
    ÄLvira

• sweetstreet

koko,
    ja det är säkert ingen fara, jag blev bara lite orolig och det skulle kännas bra att veta hur det går.

mammig redan, herregud hu ska det gå???!!!

• sweetstreet

FruLLan vilka bra förslag!!

Själv har jag stopp i huvudet...

• sweetstreet

Och Snartis, ja vi cyklar visst på samma cykel.

Kan ju bara hoppas att vi inte kör i diket nästa gång.

ska försöka olja kedjan snart!!! Så att man inte får mjöksyra under trampandet!

• sweetstreet

Ojsan nu pratar jag visst med mig själv igen....

• sweetstreet

Jaja, kanske ska man hoppa av cykeln en stund och jobba lite mer igen då. Eftersom alla tydligen verkat gått hem för att studsa i sängen eller duschen eller var ni nu gör det... ;)

• nu är jag fruL

hejsan sweetan
    Näe då inte gått hem... det är 30 mil dit
    och det känns just nu jäkligt långt hem till hotellet också....

näe måste jobba ett tag till...

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

• sweetstreet

FruLLan,

Bra att du jobbar på därborta i din håla (ja alltså inde "DIN" håla utan den geografiska hålan där dit du ju nu är förvisad...eh, du fattar vad jag menar...). Vad jag ville säga var bara att om du jobbar duktigt nu så kanske tiden springer iväg lite fortare och det känns kanske inte som om du måste vara borta så länge då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???