• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Äh, vad förvirrat det där inlägget blev nu´rå...

Bäst att återvända till jobbandet igen.

• nu är jag fruL

sweet
    förvirrade inlägg är de enda inlägg jag förstår. kan ha att göra med min förvirrade natur

men du har helt rätt. Jobba är det enda rätta när man är här. det finns liksom inte så extremt mycket annat som lockar... Det är inte som NYC...tyvvärr!½!!!!

• nu är jag fruL

kolla vad det stod i en annan tråd...

Gåta o gåta....hehe, har man sex blir det bebis, inte så svårt egentligen

bara så att ni vet.
    Jag har tydligen missuppfattar allt, för vi har sex och det blir INTE bebis...

• nenne78

*kutar in en snabbis *

GRATTIS A.M.!!!!!!!!!!! Vad skoj! Jag har ett namnförslag - Aminda, det är norskt

Själv hade vi vilopaus igår (har f ö kört varjedag) så ikväll måste det bli åka av igen. *gäspar* Hur ska jag orka???!?!? Vi får ta och vilkn*lla igen, som vi gjorde i måndags. Båda liggande på sida och juckar slött i hopp om att det ska gå fort över så man får sova...

Nu måste jag gå, P kommer och hämtar mig nu!

Kram på er och förlåt att jag inte hunnit vara här idag (heller) och tack för allt snällt ni säger! Jag har altlså uppgraderats från klassens clown till Trådens. inte fy skam!! var ska jag ställa pokalen?

• Telemarkgrrl

stort grattis a.m.!!

• nu är jag fruL

ha ha ha nenne
    känner igen den där slöa sido modellen bara för att locka fram simmarna

• nu är jag fruL

näe nu tror jag att det är ´dags att förflytta mig till hotellet...
    fyyyyyyyyyyyy vad spännande
    NOT

Hoppas att morgondagen innebär ett litet pluss eller i allafall massa inlägg

pippa på nu alla. Särskilt ni som ÄLar.
    JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• start september

Stort grattis A.M! Jättekul! Tips på ett fint tjejnamn är Tyra, det fick jag höra häromdagen om ett barn som skulle heta. Blev nästan lite sur för att jag inte kom på det själv...

• Moppy

A.M: När du får tid och ork måste du berätta om förlossningen. Vi vill veta ALLA detaljer, inga sköna omskrivningar eller gulli-gull. Vi klarar sanningen! ;)

Är hemma nu och uttrååååkad. Surfar runt på Familjeliv men blir bara stressad som alltid. Hur många av er andra hänger där?

• start september

Förresten börjar jag tro på NNÄ toöts att jag nog har ÄL till helgen.

Båda på penicillin samt trötta och stressade känns INTE som ett vinnade koncept för den här månaden...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???