• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Självklart hade det varit skoj att fira jul hemma också, men med tanke på resan och jet-lag och att vi måste åka mellan två ställen i Sverige för att hinna hälsa på både min och makens familj, så kändes det som om det inte skulle bli någon ledighet alls då. Utan bara en massa flängande hit o dit.
    Och så är ju Sverige betydligt roligare att vara i på sommaren i vilket fall.

• sweetstreet

Jag ska försöka fota en del otroliga juldekorationer här (vilket jag lovade redan i förra tråden) och se ifall man kan visa er. En del pyntar något helt OTROLIGT i sina trädgårdar och på sina hus! Faktsikt rittigt skoj att se! Kitschigt och så fult att det liksom blir otroligt roligt att kolla på! :D

• Jessie76

Fan jag kommer Sweet - det är väl lika långt som till Stockholm härifrån?
    Har aldrig smakat Cosmopolitan så i´m on!

Om det vore så väl.... Men jag värper snart tror jag (om inte jag missat den oxå FruLlan, det är skönt att cykla med dig - du har så skön pakethållare med kudde på ) och inte tar jag med mannen till NY

Nu går jag hem - ha det! Vi hörs nog imorrn gissar jag

• sweetstreet

Å Jessie,
    ett tag trodde jag nästan jag skulle få se dig komma trampandes på en sådan där trampbåt uppför Hudson river....

Men men jag förstår att du hellre trampar på FruLLans cykel än korsar Atlanten. Lycka till med värpningen!!!

• Moppy

Girls,
    Ni har väl inte missat artikeln i Aftonbladet om allas vår vän rosenrot. Jag visste ialla fall inte att rr också ger bättre sex life ;) :D

www.expressen.se/index.jsp

• sweetstreet

Moppy!
    Wow, där ser man!
    Kanske är det denna ökning av 6-lusten som gör att man ökar chanserna att bli gravid????? ;)

• Eden-06

Sållar mig till gänget som är inne på tråden kvällstid. Missar helt diskussionerna på dagarna och det tar sådan tid (fast det är kul) att läsa ikapp.

Rosenrot - ja ska kanske testa detta ändå. Har flera påsar likande i skåpet sedan jag hade svårt att säga nej till en telefonföräljare för 1 år sedan.

• Eden-06

Jaha, då var man själv då. Tror jag tar mig en cykeltur

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???