• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Eden-06

Oh jag som måste iväg på ansiktsbehandling precis när det är så spännande.

Jag tänkte testa på fredag om mensen inte kommit. Brukar ha en menscykel som varierar mellan 29 och 33 dagar. På fredag är det dag 33.

Lili 2006: Testa dig idag !!!!! Luktar PLUS ++++++++++++++++

Lapinette: Vad roligt det hade varit om det blivit plus. Testa du dig också idag.

• BrudSommar2006

Det här låter ju spännande, helt plötsligt kan det vara flera stycken plus på gång!

start september - jag har fått Lergigan, antihistaminer, som starkare åksjuketabletter ungefär, skrivs ofta ut till graviditetsillamående. De rekommenderar att man provar receptfria Postafen på apoteket först men jag blev bara sjukare av dem. Man behöver inte vänta tills man har tid hos BM, det är bara att gå till sin vanliga husläkare.

• Eden-06

Lili 2006: Skrev mitt inlägg innan dit senaste kom. Klart ni ska vänta tills imorgon om ni känner så. vi tar liveshowen imorgon istället. Då är jag tom. ledig.

• Lapinette

Jag tror fortfarande att den kommer idag. Den har spelat mig sådana här spratt förut (att komma dag 30) så jag vill absolut inte börja hoppas (vilket jag likt förb#"%at ändå innerst inne gör).

Om den inte har kommit imorgon vid denna tid kan vi börja diskutera köp av test. Vilken test rekommenderar ni och vart köps dem (Apoteket)? Har ingen aning...never done that in my life.

• Lili 2006

Gud vad det är härligt med support när man väntar och hoppas och hoppas som en galning på ett plus!

Hoppas bara att man inte blir mer "sken-dräktig" och mensjäveln luras och håller sig undan bara för att man är så inställd på att den inte ska komma....

Nej, jag ska verkligen försöka att vänta med att deppa tills det blir BAM.

• Moppy

Lapinette: prova ClearBlues digitala gravtest. Det är tydlig känsligare än billigare test och man får ett klart och tydligt + eller -. Köps på Apoteket.

• Snart så....

Härligt med massa ev plussare :D

Lapinette: Clear Blue (CB) säger alla är mest säkert.

• Lapinette

Moppy - tack för tipset! Vi får se om det blir Apoteket imorgon eller att ligga hemma och böla i sängen i nätt medans manne är på tjänseresa far away . Han skickade ett sms imorse och frågade om jag hade fått den eller ej. Han är nog lika förväntansfull som mig.

• Lapinette

Mon dieu, så dålig svenska jag skriver. Jag hoppas ni förstår ändå.

• Lili 2006

Ni som testat/ska testa - gör ni det själva och berättar för er man under högtidliga former eller gör ni testet tillsammans? ;) Här menar jag förstås inte att ni kissar samtidigt på stickan - utan att ni avläser resultatet tillsammans ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???