• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lili 2006

Har inte regelbunden mens längre ( sen p-piller) - den brukar komma mellan 26-30.
    Hur regelbundna är ni?

• Moppy

Godmorgon tjejer!
    Moppsan har vaknat också! Skönt att se att tråden är i full ggr dygnet runt. Känns skönt att veta att man kan dyka in här om man mot all förmodan inte skulle kunna sova någon natt ;) :)

Lili, Eden och Lapinette, det luktar ju PLUS om er lång väg!! Detta ska bli mycket spännande... jag håller tummarna stenhårt!

• Lili 2006

Eden och Lapinette - hur länge ska ni vänta innan ni testar?

• Liten med Mindre

*snyft*

Ingen ville träffa mig på möte. :( Ingen där. :( Skönt att det inte var "mitt" möte.

:D Nu fick jag ju bonustid att hänga här!!

• Liten med Mindre

O, ja! Vill att det blir fler pluss i tråden!

*hoppar och viftar med +flaggor*

Hoppas att röda faran håller sig borta!

• Lapinette

Lili - skulle du ha haft i måndags och är normalt regelbunden så tycker jag att du kan testa idag.

Eden - sen jag slutade med mina piller i somras så är jag otroligt regelbunden förutom att det kan diffa på 1 dag dvs min mens kan absolut komma idag.

• Lapinette

Tänka sig att jag trodde jag var helt själv här inne att ha BIM denna vecka.

• Moppy

Lili - testa dig för sjutton! Du är ju flera dagar över BIM!

• Lili 2006

Älsklingen och jag köpte test igår, beslutade oss för att ta ett glas rött vin ikväll och testa i morgon bitti!

Jag var helt övertygad om att det tagit sig redan förra månaden för att mensen var konstig och lååång och smådroppar bara och blev jättebesviken när vi testade negativt.

Därför beslutade vi oss för att testa först imorrn - för att det borde ju - om det är positivt vara lika positivt då!!! :)

• Storasystern

Mera lajv-test i tråden! Vem är på tur? Lapinette kanske???

Jag har tråkigt här. Kan ingen hitta på något kul?? Annars blir det väl ett par glas saké efter jobbet så blir det kanske roligare??? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???