• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Halloj i fabriken tjejer!

Är i Göteborg och fick just ett avbokat möte, så jag passar på att läsa i kapp (!) och kasta in ett inlägg.
    Råkade spara mitt lösenord på datorn, hmmm, hoppas inte det sparas efter jag loggat ur eftersom jag är på hotellets dator... ja ja såååå typiskt mig ( kanske symptom )

Appropå symptom, så har jag fortfarande inga, såå trist. Är dock YR, känner mig vimmelkantig, men vet inte om det är just symptom.

Skulle ha ÄL som på torsdag, så ni adnra i min cykel borde ju ha det med nu i dagarna! Håller alla tummar o tår!

Muggles, tack för i går, najs att träffa dig! Hoppas du får en härlig semester och ziam square är bra för shopping, om du glömde det!

• Storasystern

Uuuääähääähhäää!!! Jag sitter här och kollar på "mitt Afrika" i ensamheten. Fast att jag vet att jag börjar böla varje gång. Hur dum får man vara??? Och ingen karl som kan trösta mig heller...

Moppy, du är min idol! Det låter ju jättebra att du är på banan igen nu! Jag sätter en tia på att du kommer bli gravid först av oss som är kvar!

FruLlan - klart du ska åka! Bebisen kommer när den själv vill, försök att inte oroa dig för det! (ja, jag vet, skitkorkat råd för det är omöjligt att följa, men det vore bra om det gick!)

ÄL igår tror jag, eller idag, ont i äggisarna...

• Snart så....

Hej Cicci vi saknar dig här..
    Jo visst är det ÄL snart fast vet inte riktigt när min kommer eftersom mensen var sen så det kommer säkert efter helgen.

YR?? Säg inte att det är ett gravtecken?? Jag som har haft 2 yrselattacker?!?!?!?
    Eller är det avsaknaden av vin som gör det? :D

• Skärgårdsbruden

Hörrni, visst är yrsel ett gravtecken! Både jag och min kompis som är gravid är yra titt som tätt...

• Skärgårdsbruden

...fast det är klart, avsaknaden av vin bidrar nog, som du säger Snart så.

• Victoria80

Hej hopp tjejer!!!

Hoppas allt är bra med er!

Först vill jag bara säga till FruL att jag absolut inte lurat någon. Min fästman har vetat om att vi inte varit skyddade och han har även sagt att blir det så blir det. Jag sa till honom att om inte han ville ha barn så skulle han se till att använda kondom eller dyl. Vilket jag i tidigare inlägg oxå skrivit!

Jag har varit rak och ärlig mot honom och jag berättade tom för honom när jag hade min ÄL!!!

Sedan att det blev en överraskning för oss båda, är inget konstigt med tanke på att man ska ha en väldans tur som blir gravid utan att ens direkt försöka.

Vi är lite chockade, men glada för det här barnet!

• Snart så....

*gnolar för sig själv*
    Whhihooo hahha jobbet bjöd på skumpa så nu sitter man här lite lullig :D

Vilken roligt tisdag det blev helt plötsligt hahahah

• Liten med Mindre

Oj, gick det bra med er affär trots allt Snart så?

• Snart så....

Nää det är inte klar än men vi har haft en rekord höst och har en fransk chef/chefer och då firar man med skumpa :)

Jag klagar inte :D :D

Nu kom ur novembertristessen lite

• Snart så....

Nu knep jag inlägg 2600

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???