• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Vad trevligt för dig Snartis! Själv sitter jag här och har ingen motivation alls ...utan hamnar hela tiden här eller sökandes bland B&B till vår Sydafrika resa. Fast ibland får man väl även har sådana här dagar? Nästa vecka lär jag inte hinna glutta på denna tråd då jag kommer att vara överhopad med jobb.

• nu är jag fruL

snarties
    Låter som ett toppenjobb!!!! Kan man få en bättre belöning än skumpa?

nu blev jag avundsjuk.... fast jag får åka till stallet och sniffa häst. det kan man också bli lullig/hög av

hur gick det med vår nästa träff förresten?

och var är AM??????
    Gissa om det förmodligen är en bebis på g där

och ciici raring: saknar dig
    men var GLAD att du slipper jobbiga symptom. Du ska se att de kommer. När du går där med illamående och svullna vader så är det kanske inte sååååååååå kul.

koko: du behöver nog inte vara orolig att bli lämnad ensam här särskilt snart.

Skärgårdsbruden: jag ska ringa dom också.

Den aktuella fronten på resan är att vi kommer att åka, med eller utan graviditet. Magiska kuren heter snälla tabletter samt massa impregnerings och mygg medel.

hmmm vem var det som fått lågt risk värde på NUPP testet
    var det brudsommar
    GRATTIS det lät ju jätte bra!

• Snart så....

Ja fast skumpa ökade inte motivationen att jobba utan snarare tvärtom just nu *skratt*

• Snart så....

Frullan: Ja, det är nästan bättre än skumpa, sniffa häst alltså :D

Vet inte hur vi bestämde helt ang nästa träff? Glögg hos koko?

• BrudSommar2006

Tror ni sade 2:a advent, den tionde, för er nästa träff?

• Snart så....

Ja fast vi pratade väl även om tidigare datum för att kunna dricka eftersom stor del har BIM ju då eller innan.

• BrudSommar2006

Ja vad det gäller att dricka så är jag inget bra sällskap tyvärr, vad sägs om nästa träff i juni??? Kan eventuellt bidra med ett glatt humör om jag tagit mina tabletter så att jag inte mår alltför illa... Fast lördagar ser ut att vara bättre för min del än söndagar de närmsta helgerna men bestäm ni som faktiskt kan dricka så kanske man får vara med på ett hörn sedan om ni är på det humöret.

• Moppy

Jessie76: Vi har inga barn.
    Ja någonstans känns det skönt att vi har kunnat bli med barn (på första försöket), men det är klart att man undrar vad som hände. Men det kommer vi ju aldrig få reda på, utan kan bara prova igen och se... Hoppas att vi bara hade otur denna gången att det går vägen nästa gång!!

• Snart så....

Alla är välkomna vare sig man dricker eller ej, kackla kan man göra bra utan massa sprit :D

• Moppy

Hur länge har AM varit borta från tråden? Hon borde ju komma tillbaka snart och ge oss en update...Om hon inte har fullt upp med den lilla/lille! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???