• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

aaah i vårt förhållande är det jag som är den lata

• mary81

hahahaha samma här Nenne, jag skäms nästan när såna här diskussioner kommer upp. För beskrivningen av alla män och killar låter precis som jag..

ok FJONG i medaljongen nu piggar vi upp lite... väntar inte också på att jessie ska leverera lite norrländskt hembränt HUVA vad gott

• mary81

inte ni
    öööööööööööööööööhhhhh jag skriver fortare en min sega pitthjärna

• nenne78

jag har med mig ekologiska lantchips med sourcreame and onion!!

• Zozo

Aaaa vad skönt att ni är här tjejer! Jag känner som en urvriden trasa nu pa morgonen (urvriden i VATTEN dessutom, ingen jäkla sprrrit här inte!)
    Och gratt och fult är det...

Hmmm.. far nog öppna en flaska riktigt gott vin ikväll.. eller tva! *drömmer*

• mary81

perfa nenne jag har jordnötsringar och ett flak bira...
    men först vill jag ha fördrink a´la Jessie

• nenne78

ett glas hemkört med en falukorvsskiva på kanten, är det pajala sunrise eller?

• Zozo

Jag vill ha Margaritas!! KAN jag inte fa det till fördrink?? Va??? Om jag e snäll??

• mary81

KOM IGEN zozo, få tillbaks pittfestkänslan vi hade igår så kommer du må bättre
    ..och en fråga jag tänkte ställa igår men glömde.. hur fan orkade du skriva PITTFEST så många gånger hahahahaha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......