• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

pittpartyt startade (finns det start och slut på sånt?!?) på sidan 399... det var zozo som fick ett utbrott! läsvärt!!

jobba för att leva... hm... joooo faktiskt.... jag TOKSLÖAR när jag inte jobbar.. nästan i alla fall
    igår kväll var en kollega och jag på afterwork - gott med ÖL och VIN!

• viktualia

en annan läsvärd sida är min lista på snoppnamn som finns på 393!!

nenne - jag har SAKNAT dig!!!! JÖÖÖÖ!!!!

• nenne78

*kramar om*

vad snäll du är!

Ni verkar ha haft det apkul! Tur att jag inte var emd, då hade jag garvat läppen av mig och avslöjat att jag inte jobbar - för då suckar jag bara och säger fan tyst för mig själv.

• viktualia

jaaa det är tur att man kan stänga dörren om sig på mitt jobb... och att jag nu tre dagar har en kollega på besök som är ÄNNU mer snoppfixerad än jag

• Telemarkgrrl

Jag har ju också saknat dig Nenne!! Det finns liksom inga pittpartyn som blir lika roliga utan dig!

• nenne78

nämen telisflickan!!! heeeej!!! *vinkar glatt*

• nenne78

Får man pitta lite efteråt?

PITTPITTPITTPITTPIITTPIIIIIITTTT!!!

åååh vad skönt, nu känns det bättre. Man måste få ur sig lite energier ibland! Hörrni! Imorgon är det fredag! IGEN!! Herrejäsiken vad fort veckorna går!!

• nenne78

nu ska jag hem och försöka få pitt där istället. Ledsen girls, men den känns möckä göttare i köttgrottan öööhööhöhöhöhöh *sagt på rosslig västgötska*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......