• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ja, det blev nog för mycket dricka eller för mycket pitt igår.

Det är alldeles alldeles underbart med helg! Ikväll blir det bara en lugn kväll med vin (och pitt? ), imorgon blir det städa, städa och laga mat. Min morbror och hans fru kommer på middag. Ska bli jättejättetrevligt men tar inte släktingarna slut snart?! Nästa vecka kommer svärmor och svärfar på besök över helgen. Hur ska jag kunna få pitt när vi jämt får besök?!

På söndag tänker jag inte kliva ur sängen överhuvudtaget. Jag tänker ställa lite mackor vid sängen på lördag kväll och en tom PET-flaska att kissa i och sen ska jag stanna i sängen ända till måndag morgon.

*nu tillbaka till under skrivbordet igen*

• mary81

efter en stor upppiggande kaffe har jag fått ståpitt igen

God morgon!
    Men tellis stackare, ont i huvet och sitter under skrivbordet en fredag? Det måste det bli ändring på! Har du inte treo i närheten? Eller en återställare
    och släktträff i helgen igen öjöjöj vad du är supersocial

själv ska jag på hälsamässa med mor min imorgon och sen ska vi gå och dricka vin med gott samvete

OJOJOJ vilket party igår höörrni, min sambo undrar varför jag kom hem stinkande sprit och med ett k*tslag över dess like
    Så blir det när man har haft pittfest på jobbet han blev inte så glad

kan vi inte ta en pittfest vid 4200??

• Jessie76

Hej Telis å Majsan!
    Skickar en stärkande huggiewuggie till dig Telis

Snäääääääälla kan vi inte ha fjongfest istället - det har lixom lite mer schwung i sig pliiiiis

• Telemarkgrrl

Åh tack snälla för omtanken allihopa!

Redan vid 4200? Det är ju snart. Och jag som fortfarande är slak efter igår. Jag ÄR nog gammal ändå.

Visst kan vi väl ha en fjongfest som omväxling!?

• mary81

Jag är med på FJONGfest absolut
    Jessie då får du vara Fjongfestfixare idag och dra på dig pälsen och lite bling bling ok??

....men lova mig att vi tar en Ballefest vid 5000 den festen ska heta
    Balla Ballars BT-Fest

• mary81

JESSIE som festfixare måste man vara på hugget och skicka ut inbjudningar och bjuda på mousserande när gästerna kommer!!

*står och stampar i dörren och ser bortkommen ut*

• Zozo

Heej girls! *blink, blink*

Faaaaan va jag e Trrrrrötttt! Jag ska som Telis krypa ner under skrivbordet och sova! Det är SÄKERT ingen som märker det innan lunch i alla fall.. Fredag OCH sista dagen innan tre veckors semester.. deet borde väl vara ngt!

Fast istället har jag tjafsat med maken nu pa morgonen.. Suck! Jag blir bara sa TRÖTT pa att han är sa lat hemma.. NAN gang kunde han väl ta initiativet till de trakiga sakerna - suck!! Hans enda lösning är att betala nan för att komma hem och städa och stryka.. eller att lata det vara. Naja, vi far väl göra det da.. men det är ATTITYDEN som är sa jäkla jobbig! Jaja, sa gar det när man gifter sig med en fransman! Alltsa, han är jättego pa alla sätt och vis annars och det är inte det att han anser det är MITT jobb, utan bara att han inte vill göra det... Ledsen girls, maste bara fa vräka ur mig ibland

• nenne78

zozo
    men han har en sju jäkla baguette, så han komemr väl undan med det... ehehehehehehe

Jag är med på fjongen!

• Telemarkgrrl

Zozo - det har nog inte riktigt att göra med att han är fransman. Min karl är den lataste lata och jag blir också lite trött på att det alltid är jag som ska tjata om att vi ska städa eller tvätta eller fixa nåt hemma. Men annars så är han ju världens bästa!

• Zozo

Haha Nenne.. Jo men han har svart att dammsuga med den...!!

Tele.. hu! ja.. tur att han har sa manga andra goda sidor!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......