• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Vad betalar du för en flaska zozo?

Jag älskar att vara utomlands där spriten är billigare än vanlig läsk!! underbart
    om man inte gör som Jessie förstås och dricker hembränt renat, det är också ganska billigt

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

SKANDAL var bara förnamnet

*väntar fortfarande otåligt på inbjudan fördrink, skön festmusik och snittar*

• Snart så....

Smygisen kliver in...

zozo: Kan du rekomendera något bra "tyngre" rödvin? Inte allt för dyrt 100-150:-

• Zozo

Majsan; tja första flaskan ligger runt 1 euro väl.. fast den kan man inte ens ha i maten (om man inte är RIKTIGT desperat). Hyfsade flaskor finns runt 3 euro och riktigt bra fran 6-7 euro och uppat. Fast det finns ju skräp för 6-7 euro ocksa, sa man maste välja bra. Jag brukar överlata det at maken.. annars tar jag bara den som har finast etikett *rodnar*

Fast nu i helgen är det Vinmässa igen och da far man ga runt och smaka pa allar hundratals viner och champagner. Det var sa vi valde ut vara viner till bröllopet. Vi gick runt med makens bâsta kompis efter en lista och smakade oss fram! urkul! fast svart att spotta ut fina viner.. och jag VÄGRAR att spotta champagne!

• Jessie76

SHHHIT Vad tråååååååååkiga ni blir efter ett tag - serriööööööööösa prat blä usch fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy *urk*

Här lägger Majsan en hööög ribba a´la Patrik Sjöberg (NEJ Nenne, höjdhoppsribba. Av någon anledning har jag svårt å tro att Patte har nån stor ribba ) å pratar om Hemstampat hederligt finkelfritt brämpa, åsså kommer niiii fiiina östermaaaaaalmsbruuudar å pratar fraaaaaanska
    Nu får det vara nog!
    Som om Chateau de Garage inte skulle duga på den här Fjongfesten??!

Det bjuds det på iallafall som fördrink - fast vi tar en vargtass, 6cl Chateau de Garage med ett lingon i.

I baren säljs White Christmas, Haschy baschy och även den drink Majsan pratade om, när vi har temat Fjong. Falukorv a´la Fäbodjäntan - är du med FruLlan??!½ Nenne? Hallooooooooooooooooooooooo... Vickan??

Jag finns på dansgolvet för närvarande
    Raj raj

• Zozo

Snart sa: som sagt har jag inte riktig koll pa priserna i Sverige, men som omsan sa; de chilenska vinerna brukar vara kraftiga och goda och det till hyfsat pris. Jag gillade faktiskt det där med katten pa förr. Vad det nu hette igen? Bordeauxvinerna är lite snarigare att välja mellan och de ser ut att ligga högre i pris hemma.

• Jessie76

Förlååååååååååt majsan!!!! *illröd svettig Jessie skäääääms*

VÄLKOMNA PÅ FJONGFESSSZZZZZT VÄLKOMNA PÅ FJONGFESSSZZZZZT VÄLKOMNA PÅ FJONGFESSSZZZZZT VÄLKOMNA PÅ FJONGFESSSZZZZZT VÄLKOMNA PÅ FJONGFESSSZZZZZT VÄLKOMNA PÅ FJONGFESSSZZZZZT VÄLKOMNA PÅ FJONGFESSSZZZZZT

• Zozo

Jessie.. KAN i princip bara franska viner.. *sniff* Fast jag har minsann druckit Skogsstjärna jag med *lyser upp*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......