• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Oms, jag hinner tyvärr inte byta kläder med dig nu, jag måste hitta Persbrant!

• nu är jag fruL

tele: jag gick ett steg längre och ringde dom. men dom hade ingen lista över butiker de levererat den till...

• viktualia

vickan dansar in! *vickar på rumpan*

rå hit med en Pina Colada! jag vill ha SOLSKEN i blick!

...tvärmätt av all mat...

fruLlan - har du kollat Ica Kronhallen - de har rätt schysst sortiment... den som ligger på Gesällgatan

• Telemarkgrrl

Come to mummy, Persbrantsingen!! Komsi komsi!

• Telemarkgrrl

Nämen, det är ju verkligen under all kritik, FruLlan! Hur kan dom inte veta det?!

• viktualia

men fruLlan... skulle ska du byta tåg i gbg sen? hinner du till Hemköp i Nordstan?

• viktualia

ooooooo rocknrollmusic!!!!

omsan.. jag har hårdrock i jobbdatorn... dags att dra på det.... mer headbanging till folket!!

• Jessie76

Fyyyyyy fan!!!

Jag hittade Persbrant - han satt i ett hörn och skakade stackarn, vad har du GJORT Telis (skitbra vad det än var ) Karln såg helt chockad ut....nej vänta....kan det ha vart Omsans tajts han hade under skinnbrallorna??????

However, jag var tvungen att hjälpa honom till domstolen.. Hur det nu ska gå efter denna fjongfest??? Hemska öde

Zozo för tusan, släpp mitt ben - jag måste till DJ:n!!! Han har ju låst in sig i båset med Brandsta!!!
    Öppna dörren din fjant!!!
    Hur fan ska jag få ut Clibbeticlabbe härifrån???
    Skicka hit Snigeln/aladåben/snäckan!! Han står bredvid dig Vickan!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......