• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Jag vill inte ha korv! Jag vill ha ostbagar! fast med söndertrampade revben är det kanske inte sa bra?? Äh, vem bryr sig!? MEER sprit!

• mary81

hahahahahaha stackars ZOZOlainen kom till baren så kan jag bjuda en runda...

och vickan HEEEEEEEEEEEEEEEEJ
    jessie har bjudit in till fjongfest

• Telemarkgrrl

Snartis - om du kan sträcka dig upp till 164:- så ta en Amarone Classico. Tungt och underbart gott!

www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=R%u00d6DA+VINER%3aAlla+l%u00e4nder%3aAlla+storlekar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

• Telemarkgrrl

Näääääeee, jag VÄGRAR att dansa till Lena Ph!!

• Zozo

*släpar sig fram längs golvet* Ehh.. Majsan!? Var faaaan e min drink!? *dunkar huvudet i bardisken*

• viktualia

har hunnit gör två gruppintervjuer PLUS bli uppvaktad av jobbet med anledning av bröllopet! chefen (med typ fyra skillsmässor bakom sig) höll ett jättegulligt tal och vi fick en jättefin löpare från Klässbol (ja jag är ju i värmlandet)!

God tårta utan grädde bjöds det på och en av mina mer humoristiska kollegor sa" jag tänkte kasta ris, men det kändes lite fel så här får du" och så fick jag en förpackning risgrynsgröt... *fniss*

• viktualia

jag är med på fjongfesten! fick lite stake igår kväll minsann.. maken försökte sova men det fick han inte... *fnitter igen*

vintips:

VITA VINER, Fylliga & Smakrika, torra
    Casal di Serra (nr 12419) 77 kr
    Moncaro Verdicchio dei Castelli di Jesi Classico (nr 22424) 58 kr

• Snart så....

hahaha... ser att Frullans nick på mig hänger med även här :D
    tack för tipset och nää det är inte för dyrt.

• viktualia

snartisen... jag rotade efter vad vårt varmrättsvin på bröllopet hette.. men jag går bet... surt! väldigt gott rött till oxfilé, italienskt för knappt 80 kronor. men jag kan inte hitta vad det hette...

• mary81

Jessie som fjongfestfixare måste man ligga i och se till att alla gäster håller sig vakna, du måste VARA AKTIV idag...

Men zozo du välte ju ut drinken när du dunkade huvet i baren duuuuuuuuhhhh
    okej det är löning så jag bjuder på en till.... blir en shots..

Vickan, blev det ingen tårta över som du kan dela med dig av?? kom på att jag är sugen på kaffe cointreu och tåååååårta
    men sen ska jag daaansa "jag dansar aldrig nykter........ lalalalalalalalalaa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......