• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Glenn H? Bingo? Nähäääduuu, har man väl en gång prövat Persbrant så vill man aldrig ha något annat.

*rättar till BH*

Nu ska jag till baren och fylla på vätskenivån. Flytta på dig, Majsan, så jag kommer fram, du kan ju inte stå där och hänga vid bardisken hela kvällen!

• viktualia

fruLlan har nog hinkat i sig all skumpa men jag SKAAAAA ha ÄKTA skumpa... Rå hit!

• Telemarkgrrl

Shit, nu är vi nära 4300! Var ska detta sluta?!

• Telemarkgrrl

Äääääääsch, hit med Astin och Freixeneten, jag är inte så knusslig!

• mary81

*ajjj ojjj ståååånk*
    fan i helsicke, bindefeldstlillpitten fick tag i mig släpade in mig och vill ta mig under urinoaren, där halkade han och slog sig medvetslös hahaha rätt åt den lilla sprätten

däremot hittade jag en hunken Hysén som satt och sket, gav han en omgång han sent ska glömma

............mot baren och renfjong eller vad sa du jessie? HJÄLP jag som tycker djurpittar är sååå perversa

• viktualia

majsan!! din alkis! JAG skulle ju beställa skumpa... fn vad du tränger dig...

• mary81

en hunken hysén... bra svenska där majsan, skyller på all HB som serveras på den här festen.....

• mary81

ÅHHHHHHHh vickan bjuder på skumpa
    *pressar upp pattarna och lägger på lite läppglans*

• Snart så....

Näää nån måtta får det faktiskt vara!! Jag beställde min ORGASM låååångt innan er så ni får faktiskt vänta...
    Bartendern är faktiskt lite seeeeg

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......