• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Nu drar jag för idag, jag hinner inte med i erat tempo känner jag - nu när jag är såååååååååååååååååå ambitiös på jobbet

Kram på er alla

Jag drar hem till strippstången och drar en handtralla före jag får ett skott i råttan. Mjölkar hästen eller vad ni nu kallar det!

• viktualia

pip!

Vickan är så STOLT över er!!! Duktig majsan och Telis!!!

Och kram på alla!

ha ha! jag lurade bussen idag och liftade hem! sååå najs!

• nenne78

jäklarsn jessie vad du ligger i! imponerad, men sen verkar du ha en ovanligt skön cykelsadel (eller är det tricket - att du inte har någon sadel alls utan sitter direkt på ---- ))!!!

en annan börjar ju snart flagna av att torka ut. Ska man orka ikväll kanske, innan maken far på kryssning med grabbarna?

• nenne78

jaaag jooobbaaar.... *sagt med skruttig röst* hinner inte vara här med er och leka längre. Jag hatar julkort, julaffischer, jul-DR, almanackor och allt med tomtar och granris på. Och kunder som beställer grejer dagen efter att deadline gått ut. Å reklambyråer som inte tänker...

hur är det med dig???!

• nenne78

jag saknar er med. Vad händer? Hur många sidor måste man läsa för att komma ifatt egentligen???

• nenne78

HAHAH!!!!! jag tog inlägg 4112! *stolt*

• viktualia

åååå stackars nenneskrutt! vi som haft pittparty idag och allt! det är massor av sidor att läsa igen! jag har skrivit en jättesnuskig lista över snoppsynonymer idag också!!!

annars är det bara bra minsann! jobbar massor, pussar maken och har något slags liv. träffade fruLlan förra veckan och du ska veta att hon är en go-ing!!!

• nenne78

aaah liv *blundar och drömmer mig bort*

man ska jobba för att leva och inte tvärtom, va?

Å PITTPARTY OXÅ!! Fan att jag alltid ska missa det roliga! Men är festen slut redan??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......