• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

-öh, har ni FEST eller?! *nymornad Zozo spottar skrivbordsflisorna käckt pa golvet*

• Zozo

Grattis Vickan!!!!!

Ja det var ju ingen mer än Telis o jag här när Pittfesten började.. Nuuu har ni hittat hit ser jag!

Mer sprit at folket! (i synnerhet till mig. Nu!)

• viktualia

majsan - inte ett dugg.. förrutom att jag inte dricker jäger.. har aldrig smakat... så en sjuttis med vodka blandat med ananasjuice är mer sannolikt!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Ååååh please prata inte Jäger!! Jag hade VÄRSTA tonårsfyllan på Jäger i St Anton en gång och jag kan fortfarande inte se ens en Jäger-flaska utan att hulka.

• viktualia

du ser... jäger är nog farligt... alltså vägrar jag testa... mina gymnasieklasskompisar hinkade Jäger... så jag har utnämnt (kanske orättvist??) Jäger till smaklös fjortisfylle-dricka...

Jag hävdar gärna att jag är mer kultiverad än så!

• Telemarkgrrl

Smaklös? Den är inte alls smaklös, den smakar äcklig lakrits och ört... *hulk, hulk*

Uäääää, jag kräktes just i papperskorgen!!

• viktualia

alltså smaklös i meningen "utan vettigt urval" inte i mening "smakar inte något alls"

• Zozo

Urrkk.. jaeger! Tvi! Min polare hade världens fjortisfylla pa det när vi var i Saalbach. De gjorde nagon heltokig drink med Jaeger och tabasco.. Vi delade tyvärr rum och han spydde unedr kudden och vaknade med potatispitar i haret.. Tvi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......