• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

nånstans strax över 2100 inlägg tror jag.. har tappat bort länken till den tråden

sönderpökad säng - lagom snuskigt ord

• viktualia

jessie! snuskigare än vad jag har varit idag lär jag aldrig bli igen.... kolla min jättelista över snoppnamn

• mary81

jag måste vara heeelt BT-skadad, jag blev helt upprymd och glad idag bara för att vi har pittfest Är det verkligen normalt hahahahahahaha

har varit deppo och tyckt är trist denna vecka men idag är jag glaaaaaaaaad

*skål och stoppa pitt i hål*

• Telemarkgrrl

Ojojoj, jag satt och smygsöp lite under skrivbordet och då kom min cheeef! Och hon konfiskerade min sprit och drack upp den själv! Oooäääähhhh!! *ledsen Telis*

Vad ska jag göra nu?? Är det sprit i toalettrengöringsmedlet tror ni?

Pungsvett!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Jag fastnade i filtret... skulle bara rätta telis och skriva "Rovjuice" istället för pungsvett... rovgräs är ett annat fint ord.. japp det ska vara prickar över o:na!

• Telemarkgrrl

Tänk att snopp och pung går bra men inte r*v?!

• Jessie76

Oj, då missade jag den.

Fjongfest låter roligare

• mary81

ja verkligen konstigt
    tänk att dom ens tillåter oss att ha pittfest överhuvudtaget

Men Jessie ingen fara baby! Festen fortsätter hela dan, det ska jag se till

*skålar i par vodkajärn som står på rad på skrivbordet*

Yihooooooo Yihooooooooo Yihooooooooo oj vad starkt nu måste jag beställa in jordnötter och en öl..

Fan tellis häll i chefen lite färg från skrivaren (min ser ut som rödvin) sen hotar du under knivhot att han/hon ska kila iväg till systemet och köpa ett par flaskor renat... ok?? grejar du det?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......