28/7 2007
nån annan som kommer gifta sig på denna underbara dag?
vi skall ha ett utomhusbröllop och jag hoppas verkligen på bra väder!!
nån annan som kommer gifta sig på denna underbara dag?
vi skall ha ett utomhusbröllop och jag hoppas verkligen på bra väder!!
Vårt färgtema är ljusrosa, brunt och ljusgrönt. Det gröna är iof bara i blommorna.
Jag har funderingar på ljusrosa/svart.
Tror det kan bli snyggt
Rosa/brunt är oxå väldigt snyggt.
Ljusrosa/svart är supersnyggt!
Det är en mörkbrun nyans vi ska ha så det blir ju ungefär samma.
Ni andra då? Har ni tänkt ut några speciella temafärger eller teman?
Vet inte riktigt vad jag vill ha för dekorationer på borden.
Har ni andra några idéer?
Det enda jag vet nu är att jag vill ha ljus
vi skall ha ljusblätt, vitt samt lite silver.
borddekorationer kommer vara blommor, ljus och ja... själva dukningen kommer jag föröka få lite som dekoration. desto snyggare desto bättre. på alla glasen kommer vi ha silverband med alals namn på så alla vet vilka glas som är deras under kvällen. + att vi vet vem som har sönder dem.. mohaha *ler*
bakom oss kommer vi även hänga upp regnbågsflaggan.
jag skall börja kolla efter klänning oxå. såg en sån snygg klänning i mammas damernas värld, ska nog kopiera den..
Jag har börjat fundera på att beställa klänning från Kina, är det ngn mer som tänkt på det?
50% som jag snackat med är missnöjda, resten är helnöjda! Så det är ju helt klart en chansning.. men klänningarna kostar ju typ bara 800 kr (kopior på designklänningar) så det kan ju vara värt att testa.
Satt och planerade en kompis bordsdekorationer igår. Mossa, trollhasselkvistar, vita näckrosor, trollsländor, ljuslyktar.. trolskt naturtema. Underbart!
7804
Det lät vackert med dom dekorationerna
Det värsta med mig är att jag har så dålig fantasi
Det är DET BT är till för! :)
Vi (jag) håller som bäst på med färgtema och försöka sätta ihop en layout för inbjudningar, program, m.m. som vi känner funkar "hela vägen".. Min darling har gett mig fria händer men han är smakråd och säger vad han tycker och inte tycker om. Jag är just nu inne på turkost, cremevitt och silver (möjligen guld) och har hittat ett ursnyggt sidenband i lite grönare, elegantare turkost... Detta blir skitsnyggt på cremevitt papper och med mörk brun text printad på (snarare än svart)... är helt såld på detta, men funderar lite på dekorationer samt hur man kan smyga in denna färg i buketten... hmmm! Tips?
jag undar om ni har bestämt er för musik? sitter och kollar igenom allt men jag hittar inget jag vill ha.. vi tänkte två låtasr under vigseln och sedan en in ovh utgångslåt, samma. antingen på bara gitarr lr med sång. och problem nr 2. ska ni dansa vals och till vilken sång?