• Billa

September 2007 !!!

Hallå alla septemberbrudar!!

Finns det någon som är aktiv i sitt planerande än?!

Vi ska boka kyrka nu i september och då vet vi vilket datum det blir! Så spännande! Det börjar ju närma sig!

Skulle vara skoj med några att diskutera med!

• Svar på tråden September 2007 !!!
  • Tossi

Har varit och pratat med prästen idag för att fråga om han ville viga oss och det ville han :)

• Saffranin

Hej, hej!

Händer mkt om man inte är här på några dar ser jag! Kul att vi blir fler hela tiden!

Vi har ca 80 på gästlistan. Bjuder de flesta kusiner och far- och morbröder. Men det beror ju lite på hur många man har oxå.

Annars ligger vi lite lågt med planerandet för tillfället. Mkt annat som händer. Kikar dock nervöst på träden varje dag och hoppas att de inte ska gulna så fort. När faller löven egentligen?

Tossi: Vad ska din kör sjunga då? Letar förgäves efter just DEN låten. (min kompis ska sjunga)

• Tossi

Vi funderar över det vackraste och för kärlekens skull och ta en kyss

Vill är den låten då?

• Bellaboll

Elton Jhon, "your song" tänkte vi ha. Var kan man hitta bra solister fresten? Och vad brukar de kosta?

• September mys

VI ska också ha det vackraste =)

• Tossi

Bellaboll, man kan väl höra med musikskolan/högskolor eller med kantorn de brukar ha bra koll. Priset tror jag varierar beroende på vad personen har för erfarenhet och utbildning.

• Tossi

Nu har vi bokat hotell, ska kolla med senare :)
    Nu börjar det hända saker, spännande :)

• Bröllopstokiig

Jag vill ha en låt på svenska som inte är för gullig utan mer rakt på sak och som gärna är lite ovanlig. Kan bara inte hitta den jag tänker mig ska finnas...

Tossi: vad blev det för hotell? Hur långt från festen?

• Tossi

Det blir 2 mil från festen, dvs närmaste stad. Hotellet heter Hotell Läckö och ligger i Lidköping. Vi ska åka dit och kolla på sviten senare :)

• Billa

Bellaboll; Billigaste solisterna hittar du på musikskolan! Där finns det gymnasie ungdomar som ska söka till musikhögskolor som gjärna tar lite extrajob. Och eftersom det inte är proffs så tar dom inte så mycke i betalt!

Vi kommer antagligen ta något klassiskt stycke. sen får vi se om det blir på orgel som är första alternativet, eller något annat instrument! Vi är båda med i orkester så vi har massa vänner som spelar!

Svar på tråden September 2007 !!!