• Billa

September 2007 !!!

Hallå alla septemberbrudar!!

Finns det någon som är aktiv i sitt planerande än?!

Vi ska boka kyrka nu i september och då vet vi vilket datum det blir! Så spännande! Det börjar ju närma sig!

Skulle vara skoj med några att diskutera med!

• Svar på tråden September 2007 !!!
  • Tossi

Nu har jag pre-bokat fotografen.

Så saker och ting börjar rulla på... känns väldigt spännande.

• e.m.

På tal om fotograf... Jag är helt nybörjare på det området. Vad tror ni att man ska räkna med att det kostar? När behöver man boka?

Tossi, visst skulle du också gifta dig i Skaraborg. Har du några tips på bra fotograf där?

Provade klänningar i förrgår. Nu längtar man ju inte direkt mindre till 1/9 2007... :)

• Tossi

e.m. jag har förbokat temafoto i Skövde
    du kan ju kolla in deras hemsida om du vill, de hade två paket som jag gillade.
    teamfoto.se, vi funderar på det stor paketet och köpa till dvs foton.

• e.m.

Tossi, tack för tipset! Det ska jag undersöka!

• September mys

Nu är det oktober, jätte fint väder och vackrare färger än i september... och vi valde sept för de vackra färgerna
    (kan de komma tidigare under hösten?????)
    och för att i okt så har vi 2 födelsedags "barn" de 2 första lördagarna...
    börjar få lite smått ågrian över om man ska hålla fast vid september för att ändå få "värmen" och hoppas på gula löv... kan ju iofs fottas vid björkar, de brukar ju vara tidiga...
    eller skjuta bröllopet till slutet av okt och få fina färger mer mörker, men ev mer regn??
    förslag!

• Tossi

september mys, tanken har slagit mig också men vi känner att det blir för kallt i Oktober (på kvällen/natten). Men man vet inte till nästa år om trenden de senaste åren håller i sig och det blir en sen höst. Sen börjar det ju också regna mer senare på hösten. Tycker ni ska prata om det tillsammans och väga för och nackdelar (gör gärna en lista) mellan alternativen. Lycka till!

• September mys