• Billa

September 2007 !!!

Hallå alla septemberbrudar!!

Finns det någon som är aktiv i sitt planerande än?!

Vi ska boka kyrka nu i september och då vet vi vilket datum det blir! Så spännande! Det börjar ju närma sig!

Skulle vara skoj med några att diskutera med!

• Svar på tråden September 2007 !!!
  • Cattiecattie

Vi gifter oss 8/9 2007
    och jag är i full gang att fixa inbjudningarna eller material iallafall.
    Vill skicka ut dom i början av nästa ar. Bröllopet är i sverige, men vi bor utomlands liksom manga av gästerna, sa tyckte det var bäst att vara ute i god tid

• September mys

Tossi
    spännande med skogs-tema, hur ska ni göra det?

• Tossi

september mys, har väl tänkt att ha mossa, grenar, ekollon osv som en genomgående trend från Trycksaker, till dekorationer, till maten.
    Borden ska få heta olika svampnamn (ska ha öar eller grupper eller hur man nu ska förklara det).

Har ni några tips ang skogs-tema så skriv bara ner det :)

• Billa

Tossi; jag kom på en söt grej. till kaffet så kan man ju ha marsipansvampar doppade i choklad! kanske smaksätta marsipanen oxå!

Cattiecattie; Vi har några Britter som ska komma på bröllopet, och vi skickar ut save the date-kort i börjar på nästa år! Så får dom en riktig inbjudan senare!
    Vart bor ni då?! *nyfiken*

• September mys

Tossi vad blir det för mat då??
    vi ska ha höst bröllop, med grenar, mossa och löv mm kul att få lite tips

• Tossi

Billa det var en bra ide, ska framför den till min m2b så får vi se vad han tycker.

Mat, jag vet inte än, väntar på svar från cateringfirman. Skriver det här när jag vet mer.

• lottentotten

Hej!
    Hoppar in i tråden här. Har bestämt oss för att gifta oss den 8/9. Har idag varit och kollat in kyrkan och bygdegården.
    Har också gjort ett konstaterande att många gäster blir det, kommer ju på en ny var och varannan dag

• Tossi

Välkommen till tråden skidtok!

• Billa

Välkommen skidtok!

På måndag ska jag ringa runt och fixa offerter från cateringfirmor och resturanger!
    Jag kommer fixa tårta, tilltugg till välkomstdrinken och nåt att tugga på till kaffet själv!

Svar på tråden September 2007 !!!