• Aztrid

Gift och jättelycklig!

Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.

Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?

Bilder finns på www.annaodavid.se

• Svar på tråden Gift och jättelycklig!
  • Miss Sofie

Tack sa mycket for bilderna!

• #Maria#

Aztrid:
    Har du kvar mallen till askarna? Tycker det verkar supersött med askar som bordsplacering!=) Min mailadress är maaabn03@student.umu.se /Maria

• Aztrid

#Maria#: Du har fått mejl!

• fragvis

Supersnyga paraplyer! Var ar de ifran?

• T+Å

Hej hej...
    jag är helt förundrad över din hemsida...den är ju helt fantastisk! Jag undrar om du skulle ha lust att maila tillvägagångssättet/mallen som ni gjorde er gästbok på samt ev. mall på de små askarna-som var supersöta.
    Jag skulle verkligen uppskatta det! Min mailadress är fernaeus@hotmail.com

• Aztrid

Paraplyerna kommer från Wedins!

• N&N

Er hemsida har gett mig grymt mycket inspiration! Nu blir jag nyfiken ju! Vad är det för bilder i gästboken alla skriver om? Ser ingenting...

• N&N

Aztrid! Måste fråga, när du satte dit öljetter på själva inbjudan, gjorde du det innan du klistrade på tapeten utanpå det gröna pappret? Har nämligen precis handlat tapet och ska ha ett rosa pärlemopapper på insidan av inbjudan och sätta fast ett genomskinligt papper med själva texten på, på insidan. Vi har tänkt väldigt lika!

• N&N

Nu vet jag vilka bilder alla skriver om... :) den är så snygg!

Jag jobbar på ett bokförlag och en kompis på B Wahlströms förlag skickade en gästbok till mig, med nästan exakt samma innehåll, för den som inte orkar knåpa själv. Jag gillar ju att fixa själv så jag vet inte om jag använder den färdiga boken men det är ett tips vid tidsnöd.

• cicciliten

Jag blev jätteimponerad över allt som ni åstakommit! Jättefina inbjudningskort, festprogram, askar... skulle du kunna maila mallen till askarna till mig? Vad var det förresten för nitar ni använde? Behövdes det någon speciell maskin?
    Tack tack å lycka till i framtiden! //ciccelin@hotmail.com

Svar på tråden Gift och jättelycklig!