Gift och jättelycklig!
Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.
Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?
Bilder finns på www.annaodavid.se
Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.
Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?
Bilder finns på www.annaodavid.se
Tack snälla, Black Jack är nu hemladdat! :)
Hej! Ville bara säga grattis och ge beröm till en fin hemsida! Den ger inspiration och glädje. Må så gott i framtiden...
Grattis!
Måste säga att jag verkligen tyckte om din frisyr! Så elegant! Nåt sånt vill jag också ha......
Än en gång, grattis!
Aztrid:
Vi har nu börjat knåpa lite på vår gästbok med er gästbok som mall..
Det jag undrar är vilket program du gjorde gästboken i?
Oh vad vackra ni var, och vilken inspiration jag fick! Nu ska här pysslas!
Hej!
Först vill jag bara säga att tycker ni var jätte fina på bröllopet. Sedan vill jag tacka för en väldigt bra hemsida.
Jag har varit inne på den flera gånger och fått massor av idéer. Inbjudningskorten var så fina och jag gillar er idé att använda små paket som bordsplacering. Gjorde ni paketen själva eller beställde ni färdiga?
Jag undrar också var ni hittade alla fina bilder som ni hade med i programmet?
vart fixade ni eran hemida.. Sitter och letar efter en bra men hittar ingen..
Grattis :) Att det regnar på brudparet betyder ju tur ;)
Tilly78: Jag gjorde gästboken i Adobe InDesign. Om man har tålamod kan man lyckas göra något liknande i Word. Men risken är att man blir lite galen på kuppen eftersom allt flyttar sig hela tiden... Liknande program är Publisher, QuarkXPress.
Fröken JK: Vi gjorde paketen själva. Efter några askar ångrade vi oss nästan. Det var ett gediget jobb att klippa och vika ask och lock till 70 gäster. Börja i tid så blir det inte så jobbigt... Mall kan jag mejla till dig om du bara ger mig din adress.
Jag&Du: Jag har gjort hemsidan själv i DreamWeaver. Har läst en kurs på NTI, men mest lärt mig själv med hjälp av några böcker.
Hej Aztrid (eller Anna kanske??) :)
Jättefin hemsida, jag är jätte-impad! Och ni var jättefina på bröllopet såklart också! Undrar bara över bilden ni har som bakgrund. Sitter och knåpar på en hemsida själv och tyckte att den var så himla fin och passade vårat färgtema perfekt. Får jag låna den?
Mvh Cecilia