Gift och jättelycklig!
Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.
Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?
Bilder finns på www.annaodavid.se
Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.
Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?
Bilder finns på www.annaodavid.se
Oj oj vad inlägg. Trodde att denna tråd hade dött...
Tilly78. Jag vill helst inte dela med mig av gästboken. Ni är alla fria att inspireras. Men jag vill inte att mitt hantverk rakt av ska sprida sig. Jag har trots allt lagt ner massor med tid på gästboken. Man vill ju vara unik... =)
Fröken JK. Tyvärr har jag inga askar kvar. Gästerna tog dem med sig hem, eller så rök de när borden skulle dukas av. Annars hade du gärna fått köpa dem... Bilderna från programmet kan jag mejla till dig. Skriv till mig på karlssonanna@yahoo.com
Bröllopstjejen. Vi är från trakten kring Växjö i Småland, men vi bor i Stockholm. Det var självklart för oss att gifta oss där hemma. Större delen av gästerna finns där. Priserna är inte lika galna som i Stockholm, miljön är vacker. Plus mycket mer!
Pärlemor. Typsnittet heter Black Jack. Jag fullständigt älskar det! Det finns att ladda ner gratis på www.dafont.com
Linnea J. Varsågod låna en bild av min frisyr. Själv lånade jag en bild av en liknande frisyr på BT.
Jag hade aldrig lagt upp min hemsida på BT om jag inte ville ge andra inspiration. Jag har ju själv fått mycket inspiration från BT. Men bäst är de amerikanska hemsidorna (om man skalar bort allt som bara är för mycket...).
Ha en bra dag!
Aztrid:
Jo, jag förstår dig. Inga problem vi har ju fått lite inspiration i alla fall.
Aztrid:
Nu till nästa fråga. Var hittade du de söta små bilderna som du har i gästboken? Vill inte kopiera rakt av utan letar efter en plats där man kan hitta sådana. Även den på framsidan är jätte fin.
Tilly78: Du får gärna bilderna av mig. Skriv din mejladress så sänder jag över bilderna till dig. Jag har själv fått dem på BT så jag delar gärna med mig av dem.
Vet ju själv hur svårt det är att hitta bra bilder!!! Stiliga brudpar, ala smala brudtårtepar, är inte min stil. Vem ser ut så????
Åh, snälla Aztrid, jag skulle bli jätteglad över bilderna då jag är mitt i pysseltagen, och väldigt inspirerad av ert bröllop! ullis1977@hotmail.com
TACK!!!
Vilka fina bilder.. Man blir alldeles glad, eftersom det verkar ha varit ett riktigt superbröllop...
Tack tack snälla du!
:)
... för mailet alltså, till ts!
Jag har mailat dig nu på den adress du skrev ovan. Har du fått mitt mail?
så söta ni var. jette fint att se. så glada o spontana.
grattis till giftemålet o all lycka i framtiden till er båda.