• Aztrid

Gift och jättelycklig!

Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.

Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?

Bilder finns på www.annaodavid.se

• Svar på tråden Gift och jättelycklig!
  • **honey**

Supergrattis! Ni var otroligt fina!!!

Har också blivit jätteinsiperad av alla dina detaljer. Skulle man kunna få mallen till era små fina favorboxar? Sen undrar jag också hur ni har vikt servetterna, de är verkligen supersnygga!!!

Sen så undrar jag om jag också skulle kunna få alla de fina bilderna som finns i din gästbok... :)

gutefjallan@hotmail.com

Tackar så mycket på förhand!

• Blivande fru pettersson

Grattis! Vilket fint bröllop, och vad vackra ni var...

Skulle du kunna maila dina bilder till mig också? emma.dahlkvist@comhem.se

Tack tack!

• Miss Sofie

Hej hej,

Jag alskar Gastboken sa fin. Skulle jag oxa kunna fa bilderna skickade till mig?
    Please!
    Min mail adress ar sofie29@hotmail.com

Tack sa mycket!

• Aztrid

You got mail!

Hur vi vek servetterna??? Jodå, det var ett äventyr. Hittade vikningen på www.duni.se Den visade sig omöjlig att vika. Mamma, mormor, svärmor, mammas vänner vek och vek, men ingen lyckades. Till slut fixade en arbetskamrat till mamma vikningen.

Det tog evigheter att vika 70 servetter och vi hade ont i fingrarna efteråt (kanterna måste vara skarpa och servetterna är hårda). Men fint blev det!

Tips är att verkligen provvika de förslag ni hittar på nätet.

• Blivande fru pettersson

Hej igen! Tack för mailet... Undrar dock om du kan skicka bilden som är på framsidan av er gästbok också? *ber snällt* Tack tack!

• Duchess

Öh.. nu tänkte jag vara sådär besvärlig och undra om du kan maila bilderna hitåt också? Jag är svårflirtad, men er stil gillade jag stenhårt! :)

spock318@hotmail.com

• Ann242

Hej Anna!

För det första - ni såg helt underbara ut!
    För det andra - underbart fin hemsida ni gjort *många stjärnor*
    För det tredje - får jag vara så fräck (som så många andra verkar våga vara.. ) att be om ditt gästboksunderlag? Det var såååå fint!

Om du vill släppa den får du jättegärna maila mig på annrik@gmail.com . Har mitt roliga kvar liksom... :o)

Kram på dig!

• Ann242

Oj, blev en konstig smily där... :o)

• Ann242

En till, ska nu sluta med smileys *s*

• Aztrid

Tack för alla vänliga ord!

Jag försöker efter bästa förmåga att mejla till de som efterfrågar bilder, askmönster mm. Pust! =)

Svar på tråden Gift och jättelycklig!