• Aztrid

Gift och jättelycklig!

Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.

Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?

Bilder finns på www.annaodavid.se

• Svar på tråden Gift och jättelycklig!
  • 18 Nov 2006

Grattis!!

Din frisyr var verkligen jätte vacker. Romantisk och elegant på samma gång ,

• Aztrid

aec:

Kopiera du. Det är en tapet vi har som bakgrund. Samma som vi har på inbjudan mm.

• osse

Grattis! Vad fina ni var!
    Jag gillar verkligen era trycksaker, helt plötsligt vill jag ändra font m.m. i mina egna :D
    Måste fråga var tärnan har fått tag på sin gröna klänning? Jag letar ihjäl mig snart, det är ju jättesvårt att hitta något i grönt!

• Tilly78

Aztrid:
    Ok, men blivande är rätt så bra på Adobe, Photoshop etc. Du skulle inte möjlgtvis kunna tänka dig att dela med dig av orginalet så vi har en mall att jobba efter? Om så är fallet så skriv ner din mailadress här så mailar jag över min mailadress till dig (försöker hålla mig lite anonym fram tills bröllopet)

• Fröken JK

Hej igen!

Om det var så mycket jobb med att göra askar så köper jag kanske dem istället. Jag har sett att de har askar på www.calligraphen.se. De kostar 7 kr/st så det blir säkert dyrare än om jag skulle göra egna. Tack ändå för att jag skulle få din mall.

Jag undrade också om de bilder som ni hade med i programmet och i gästboken. Var har ni hittat dem?

Du blir kanske trött på alla dessa frågor, men det är så fint allt som ni har gjort så man vill kopiera allt.:)

• bröllopstjejen

Hej!
    Super fina bilder o ni oxå såklart!
    Gillade verkligen din klänning & håruppsättning!!!

Är ni fr trakten ni gifte er i eller är ni fr Sthlm?

• gräddbakelsen

Grattis till ett fint bröllop!
    Och vad fina ni var. Väldigt inspirerande hemsida med. Önskar jag hade dom kunskaperna!
    Bra idé att önska pengar. Hur togs det emot av släkt och vänner?

• Pärlemor

ni var mkt fina!!

förresten vilken fin teckensnitt ni hade, det med skrivstil... har aldrig sett förr, vad heter det??

*grattis!!*

• nenne78

ooooh vilka fina trycksaker!!! trycksaksfetischist som jag är...

*bugar mig djupt*

• Linnea J

grattis till er båda!! du var verkligen fin i håret.. skulle gärna vilja ha med den som inspiration till min frisör när jag ska dit.. får jag låna en bild på din frisyr??

vore väldigt snällt.. kanonsida verkligen!!! ska nog sno idén om presenter till toastparet.. om jag får vill säga

Svar på tråden Gift och jättelycklig!