• Aztrid

Gift och jättelycklig!

Den 12 augusti gifte jag mig med min älskling.

Det regnade större delen av dagen, men det gjorde inget. Allt annat blev perfekt. Och vad kan gå fel så länge man säger JA i kyrkan?

Bilder finns på www.annaodavid.se

• Svar på tråden Gift och jättelycklig!
  • Bröllopstokiig

Lyckönskningar i mängd och parti! Jättefin hemsida, urtjusigt brudpar och nu sitter jag och snor idéer från ert festprogram ;) Verkligen bra gjort.

Stort grattis!

• Aztrid

Elora:
    Välkommen att sno från festprogrammet! Allt som finns i det har jag i princip snott själv... Det är väl det vi hjälper varandra med här på BT.

• Majs Sthlm

Aztrid:

majssthlm@yahoo.se

skulle bli jätteglad för receptet! Kul förresten med trakter jag känner till lite - fast är lite osäker på just Jät. Växjö, Ryd, Urshult känner jag till. Ligger Jät längs med sjön (är det Helgasjön den heter, den man ser från t.ex. Kurrebo?) Underbara trakter.

• SHa

Jättevackra bilder. Måste fråga dej var du har köpt dina smycken, jättefina.

• Aztrid

Majs Sthlm:
    Skickar receptet imorgon (hoppas jag). Måste renskriva min mans ( ) anteckning från telefonsamtal med svärmor ikväll.

sHa:
    Kul att du gillar mina smycken. Jag fullständigt älskar dem. Fick dem av min man ( ) i julklapp. God smak har han!
    De är köpta hos Plain Vanilla www.plainvanilla.se
    Ingela är jättetrevlig! Rekommenderas!

• Aztrid

Majs Sthlm:
    Glömde svara på din fråga. Det är Vederslövssjön man ser på bilderna. Helgasjön ligger norr om Växjö.
    Vi valde att gifta oss i Jät och att ha festen i Osaby delvis för att det är så otroligt vackert där. Inte så mkt granskog som i resten av trakten, utan mer lövskog och ängar.

• lillalina

Superfina verkligen! Så skulle jag också vilja se ut när jag gifter mig... :) Både håret och klänningen var helt suveränt!! Får man fråga vad klänningen kostade?

Skulle gärna vilja ha receptet på tårtan också, den såg supersmarrig ut!!

liinabengtsson@hotmail.com

Toppenfin hemsida förresten!

/lilla LINA

• Aztrid

lillalina:
    Jag skickar receptet även till dig. Kommer troligtvis ikväll.

Klänningen var inte billig... Men den var värd sitt pris. Den kostade 12 000 kr.

• Tove74

Nu har jag äntligen hittat min bröllopsfrisyr efter månader av letande (i sista sekunden kan man säga, två veckor kvar )! Ni var jättefina och allt ser sååå välplanerat ut.

TACK!!!

• Tilly78

Jätte fina bilder och trycksaker. Fick också en massa ideér och tips.
    Gästboken var fantastiskt fin och vilken rolig grej. Får man fråga vad det kostade att tillverka den?

Svar på tråden Gift och jättelycklig!