• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Gerda

:)

Ska schasa bort dig om jag ser dig här ;)

• l i s a

Han lär inte göra om det

Näe fyy... jag borde verkligen jobba nu!

• förhoppningsis

Gerda

tack! eftersom det mesta är roligare än det jag läser nu är det väldigt lätt att man "bara måste...."
    kan vara därför det är omtenta för mig nu.

• Fru The

Hallå tjejer!

Sitter även jag på jobbet och bidar min tid här lite... Lunchdags nu och jag har ju just börjat, så än är jag inte hungrig..

Igår fick jag bara motgångar.. så jag hoppas att denna dag blir lugn!

• förhoppningsis

bara motgångar låter illa... vad står på listan idag då?

• Fru The

förhoppningsis

listan igår kanske.. hmm.. sminket verkar problem att lösa..

Den enda i Kungälv som gör endast smink värkar vara Body Shop. Hon är säkert jätteduktig och det är ju inte det som är problemet...

Tänkte bjuda tärnan på smink och hade då hoppats på att för en rimlig summa få nån att komma till oss då jag ska göra håret hemma. Min tanke var ju att tärnan kunde bli sminkad medan jag fick håret fixat och så får tärnan vänta in på att jag sminkas..

Men ja, 500kr extra för att få det så blir väldigt dyrt och hur löser jag det annars helt praktiskt? Vill ju att tärnan är med mig och vi har ju mycket på programmet under dagen som det är redan nu..

Så hjälp!

Och så dessa förbannade blommorna som jag tydligen inte får tag på...

• Gerda

The

Ska du gøra håret själv eller ska en frisør komam hem till er? Tänkte att frisøren lika gärna kan komma till sminkøsens salong då?

500kr tror jag är det vanliga priset tyvärr før att de ska komma hem till en.

• förhoppningsis

The
    kolla att googla göteborg, annars kom jag på vad det andra stället här i sthlm heter.
    www.wexter.se/

• Fru The

Gerda

Vi känner en frisör och får det som present. Hon jobbar inte längre som frisör, men klipper ju oss privat i hemmet. Så det är sminket som behövs..

• Fru The

förhoppningsis

Har kollat deras sida, men hitta inte så värst mycket information. Nåväl.. det löser väl sig.. annars får jag börja tänka om.. Kanske kan ha nån annan blomma i håret, eller något blått smycke eller så.. häll förslag över mig!

Svar på tråden Vår dag 070707... #3