Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
förhoppningsis
Tja.. jag bor strax utanför Göteborg och det där som du skriver låter som Stockholm i mina öron.. Det är ju några mil så att säga.
Men du skrev någom om nån som gjorde blommor i siden. Skapar den efter önskemål eller hur funkar det?
Sorry jo det är sthlm
det är dom jag menar, är ganska säker på att NK gör egna sidenblommor iaf i sthlm, men kolla med NK i göteborg, de kanske har nått liknande...
riddarsporrar i siden på NK i sthlm kostar 108 kr st, finns blå, vita, rosa.
förhoppningsis
Okej.. Ska kolla med NK här. Men annars har vi en expedit i vår affär som säljer sidenblommor som ska på ett par mässor nu. Hon lovade kolla efter dem åt oss.
Är du säker på att de gör själva? För i så fall om hon inte hittar, så kanske du kan hjälpa oss med att fixa några? Självklart betalar jag bara jag får mina små riddarsporrar. Vill ju bara ha själva blommorna, inte stängeln som de normalt sitter på...
Har du något pyssel inför bröllopet?
Ringde och kollade med dom...
då har du iaf en nödlösning om du inte hittar någon annanstans
de heter "växtmakarna" tror att de finns på fler ställen i Sverige
jo de gör själva, men hon har många inne nu. om man vill specialbeställa så var det bra att vara ute nån månad innan.
Men det är klart jag kan handla och skicka ner dom till dig
jaha.. trevligt. Ska kolla på nätet lite.. Men vet du något om priserna? vill helst ha 25 st för då täcker det även för buketterna. Att man är tvungen att välja de törstigaste blommorna.. Eller rättare sagt förälska sig i dem...
tror att 108 kr var för hela stängeln med blommor...
men om man bara vill ha blommorna då? Stängeln är ju inte intressant, den blir ju lite svår att trassla in i håret... Hur många blommor är det på en stängel?
ring dom vettja =)
08-7628540
passa på att fråga om de finns i närheten av Göteborg
så kanske det löser sig enklare än du tror