• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Fru The

Gerda..

ska rätta mig själv lite.. det var 16 bilder i album i 13x18cm som det handlade om..

• Fru The

fina bilder er fotograf har tagit.. gillar bröllopsbilderna. Tycker inte att de känns så uppställda..

• förhoppningsis

Vi har enats om att det blir fotografbilder innan och sen kommer vi utse en kompis som fotograf under mottagningen för att få med de motiv vi vill ha, tex familjer mm

Har nu plockat fram ett urval om ca 20 fotografer så får vi se vad som händer...

• Gerda

förhoppningsis

Hehe... urval av hur många innan?! :D

• förhoppningsis

Alla??
    vet inte hur många jag kollat på men nu la jag adressen till de som fått bra omdömen här på BT och som jag gillade bilderna hos i vår bröllopsmapp på datan så vår han vara med och göra sista urvalet.
    Innan när han fått vara med och välja så brukar jag ha sållat ner till 3-4 alternativ, tex in och utgångsmusik

• förhoppningsis

Han jobbar massor och jag älskar att planera men vissa saker är viktigare än andra. Fotograf tex. När det gällde valet av tårtställning mm så fick jag välja den jag tyckte bäst om, så länge tårtan var god =)

• förhoppningsis

ÅH nu är det bara 18 timmar till tenta... har pluggat allt som går, nu är det bara att hoppas.

har dessutom skickat iväg ett par innerdörrar på lagning så nu är vi utan toadörr sen i måndags

sorry ville bara få ut lite ångest å gnäll

• Gerda

Førstår dig :)

Fotografdelen tycker vi också är jätte viktigt - så den har vi verkligen kollat runt tilslamamns... fast det blev mitt førsta val iaf ;) Dels så vet jag att denna fotograf om nån borde kunna då A att slappna av. Han brinner också extra før hemsidan (som han fixar) maten och festbiten "runtom" (alla detaljer som bathroombaskets och hur många luminaries vi ska ha på kvällen tycker inte han är så spännande ;))

• förhoppningsis

har oxå insett att vissa saker skulle han inte ens märka om det inte fanns, eller tycka att man klarar sig lika bra utan. Sånna saker som jag tycker "knyter ihop det hela" och bildar en helhet.

Luminaries??

Svar på tråden Vår dag 070707... #3