• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • förhoppningsis

Tänk vad kul med bordsplaceringen...

• förhoppningsis

fast kul att kunna prata porslin å dukning med nån som tycker det är kul till skillnad från min M2B som tycker tallrik som tallrik

• Gerda

Haha, nu har jag spammat alla trådar jag kan med detta... men det känns som om tyngder har lyfts från axlarna.

Nu har vi äntligen kommit fram till en tid att träffa Adlers (festlokalen o ägarna) - så skönt att snart få fixa en fast offert istälet för de ca. summor jag räknar med och få fler menyförslag. :D :D :D

Så har jag ätnligen fått boka datumet hos fotografen och även en tid i september att träffa honom. Han vill ju helst träffa oss först, men jag fick köra med hårda bollar och säga att vi ville verkligen ha honom och verkligen 070707... och att vi bor i Oslo - så det är inte så bara att knalla ner till hans studio och snackas vid.

:D :D :D

• Fru The

förhoppningsis

okej.. låter riktigt trevligt! Vet inte just nu vad jag förväntar mig av min tärna. Hon får nog göra vad hon vill av det som finns. Vill förståss gärna att hon hänger med och provar klänning och så själva bröllopsdagen. Resten löser sig...

Tror att jag har funderat färdig ang. näsdukarna. Har kommit fram till 4 näsdukar i varje paket och sådär 36 st.. Kommer finnas i två färger. Har köpt silkespapper i lime och kornblått. Tror det blir snyggt.

• förhoppningsis

The
    låter jätte bra tycker jag, då kommer de nog räcka till talen oxå

• Fru The

förhoppningsis

då kör jag på det...

Åh vad det är skönt att komma hem tidigare från jobbet idag också.

Just nu letar jag efter riddarsporre som sidenblomma att ha i håret. Tydligen är riddarsporre så pass törstiga så det är svårt att ha dem som hårblommor. Annars får jag ju fundera om totalt, vilket vore hemskt tråkigt nu när man har gjort färgtema efter dem och så..

• förhoppningsis

Om du inte hittar någon riddarsporre så vet jag att det finns ställen där de tillverkar sidenblommor som man kan köpa, så det ska nog lösa sig.
    Ganska praktiskt med fejkblommor i håret de slokar inte eller färgar av sig så man kan spara som minne hela livet

• förhoppningsis

Värsta lyxen att få gå hem tidigt, jag sitter där jag sitter till kl 17 prick.

• Fru The

förhoppningsis

Är det väldigt dyrt där de tillverkar blommorna? Har de nån hemsida?

Har bra städjobb som går på beting. Är vi klara så är vi.. Har man dessutom en sambo som hämtar en så att man slipper vänta en timme på bussen så är det gudomligt!

• förhoppningsis

Har faktiskt väntat på dig här idag...
    du brukar komma och "mata tråden" med mig när jag har som tråkigast på jobbet.

NK säljer vet jag och så finns det en till som är en helt vanlig blomster affär som ligger längst st eriksgatan tror jag, kommer inte på vad den heter, men det tog ett bra tag innan jag fattade att det inte var riktiga blommor

Svar på tråden Vår dag 070707... #3